Afbeelding
Foto: greenport west-holland

Masterclass over vermarkten van producten met meer inhoudstoffen

Algemeen

Koen Thewissen, strategisch communicatieadviseur, geeft op 30 juni een masterclass over het vermarkten van duurzame producten, zoals tuinbouwproducten met een hoog gehalte inhoudstoffen. De masterclass vindt plaats bij Tomatoworld in Honselersdijk, maar is tevens online te volgen. Voorafgaand zijn er pitches over eiwitten uit tomatenbladeren, de extractenbibliotheek en paddenstoelen.

De masterclass is onderdeel van de inspiratieweek ‘Waardevolle stoffen uit planten’ van 27 juni tot en met 1 juli, die deze week wordt georganiseerd door Greenport West-Holland en Stichting Innovatie Glastuinbouw Nederland (SIGN).
De inspiratieweek bestaat verder uit onder meer een seminar op 28 juni over Waardevolle stoffen in en uit planten. De masterclass door Koen Thewissen op 30 juni start om 11.00 uur (inloop vanaf 10.45). Thewissen (werkzaam bij WeAreDaniel) vertelt onder meer over zijn stappenplan om te komen tot een succesvolle marktintroductie van duurzame producten. Voorafgaand aan de masterclass zijn er drie pitches. Marieke Bruins (WUR) vertelt over de mogelijkheden van Rubisco-eiwit uit tomatenbladeren en Leo van Griensven over inhoudsstoffen uit paddenstoelen.

De pitches en masterclass duren tot circa 12.30 uur. Daarna is een gezamenlijke lunch, een rondleiding door Tomatoworld en een netwerkborrel. De bijeenkomst duurt tot circa 15.00 uur. De masterclass kan zowel fysiek als online worden bijgewoond; deelname is gratis.

Aanmelden kan via de website van Greenport West-Holland.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant