
Yvonne Watzdorf nieuwe algemeen directeur BBH
Yvonne Watzdorf is met ingang van 1 juni 2022 gestart bij Bloemenbureau Holland (BBH) als algemeen directeur.
Watzdorf heeft ruime directie-ervaring bij verschillende retailers en producenten van consumentenproducten. Zij is sterk in het leiden van organisaties in tijden van verandering. Samen met het team van BBH zal zij verder vorm en inhoud geven aan de toekomst van BBH.
Bestuursvoorzitter Marco van der Sar: “Het bestuur heeft er veel vertrouwen in dat onder leiderschap van Yvonne, BBH haar relevantie voor de sector weet te behouden en te versterken. De komende 18 maanden zijn cruciaal.”
Inmiddels voert Watzdorf haar eerste gesprekken intern en extern. Tijdens de jaarpresentatie op 21 juni in FloriWorld is iedereen welkom om bijgepraat te worden en is Watzdorf aanwezig om kennis te maken.
Samen inspelen op consumentenbehoeftes
Bloemenbureau Holland is een stichting met als doel consumenten te verleiden om meer bloemen en planten te kopen. Met collectieve campagnes en gerichte shopper activaties wil BBH een zo groot mogelijk bereik binnen de gewenste doelgroep realiseren.
Dit doet BBH namens de sierteeltsector, de activiteiten worden in samenwerking met kwekers en exporteurs ontwikkeld. De effecten en resultaten worden continu gemonitord voor een optimaal resultaat.
-
Een zomers feestje met Showmakers®
12:14
-
Masterclass over vermarkten van producten met meer inhoudstoffen
9:19
-
9:13
-
Orchidee-marketeers werken aan video skills tijdens ‘Sion Marketeers Meet Up’
8:59
-
Wordt flitsbezorging van bloemen en planten de norm?
8:53
-
Vertigo Technologies winnaar van Topsector T&U Innovation Prize 2022
2 dagen geleden
-
Johanneke de Haan winnaar Roselily Design Award 2022
2 dagen geleden
-
4 dagen geleden
-
Samen optrekken in aanpak maatschappelijke vraagstukken
4 dagen geleden
-
Takii verlengt partnerschap met Van Gogh Museum
4 dagen geleden
-
4 dagen geleden
-
Varend Corso 2022 in startblokken
4 dagen geleden
-
FlowerTrials 2022 succes voor Schoneveld
4 dagen geleden
-
“Toenemende vraag naar totaaloplossingen op de winkelvloer”
4 dagen geleden
-
6 dagen geleden
-
Royal Supreme en Royal Highness in productie
6 dagen geleden
-
Partnerschap Varb en GGP ook in 2022
6 dagen geleden
-
Eén miljoen Growcoons in 2022 bij Maarten Bloemen
6 dagen geleden
-
Hilverda De Boer nieuwe sponsor vice-wereldkampioen Arno Kamminga
6 dagen geleden
-
Certificaten Excellence Roses uitgereikt op Floriade
6 dagen geleden
-
27% vaker het jawoord in 2022, veel inhaalbruiloften
7 dagen geleden
-
7 dagen geleden
-
Twee nieuwe Dewi-delphinium ten doop tijdens FlowerTrials 2022
7 dagen geleden
-
Petunia grandiflora Bee’s Knees wint FleuroStar Award 2022-23
7 dagen geleden
Nieuwsoverzicht
-
Een zomers feestje met Showmakers®
12:14
-
Masterclass over vermarkten van producten met meer inhoudstoffen
9:19
-
Primeur voor Varend Corso Westland in Den Haag
9:13
-
Orchidee-marketeers werken aan video skills tijdens ‘Sion Marketeers Meet Up’
8:59
-
Wordt flitsbezorging van bloemen en planten de norm?
8:53