
HOKO Breeding: nieuwe naam voor gevestigde hortensiaveredelaars
HOKO Breeding is de nieuwe naam van de krachtenbundeling van Horteve Breeding en Kolster b.v.. Deze samenwerking bestaat al sinds 2017 en is onder andere bekend van de Magical Hydrangea-serie. Een overkoepelende naam ontbrak echter nog. HOKO Breeding staat synoniem voor innovatie, het vermogen om te creëren en in te spelen op de marktpotentie. Dit uit zich in exclusieve planten die zich onderscheiden in kwaliteit, levensduur en kleur.
Assortiment HOKO Breeding
De Magical Hydrangea-serie is niet het enige paradepaardje van HOKO Breeding. Deze wereldwijd bekende kamer- en tuinhortensia’s zijn te herkennen aan hun 150 dagen bloei, hun magische doorkleuring en hun kracht. In 2023 introduceert HOKO Breeding het nieuwe concept Surfing Safari; Hydrangea’s met prachtig gegolfde bloemblaadjes, mooie kleuren, rijke bloei en goede vertakking. Daarnaast zijn er veel andere prachtige beschermde HOKO Breeding-selecties, met hun onderscheidende productkenmerken.
Inclusief marketingondersteuning
Horteve Breeding & Kolster b.v. bestaan al sinds de jaren ’80. Samen hebben ze dus ruim 70 jaar veredelingservaring, met ieder een eigen specialisme. In 2017 ontstond de samenwerking van de veredelaars, die nu verder gaat als HOKO Breeding. Het bedrijf heeft de slagkracht om de kwekers een constant groeiend assortiment te verzekeren, met de behoeften en de smaak van de consument altijd in het achterhoofd. Als kers op de taart biedt HOKO ook marketingondersteuning aan kwekers. Denk hierbij aan product- en sfeerbeelden, promotiemateriaal- en acties en kant- en-klare socialmediaposts. Extra service en een zorg minder.
Fotobijschrift: Wouter den Hollander, Kolster (l) en Matthieu Eveleens, Horteve breeding.
-
Een zomers feestje met Showmakers®
12:14
-
Masterclass over vermarkten van producten met meer inhoudstoffen
9:19
-
9:13
-
Orchidee-marketeers werken aan video skills tijdens ‘Sion Marketeers Meet Up’
8:59
-
Wordt flitsbezorging van bloemen en planten de norm?
8:53
-
Vertigo Technologies winnaar van Topsector T&U Innovation Prize 2022
2 dagen geleden
-
Johanneke de Haan winnaar Roselily Design Award 2022
2 dagen geleden
-
4 dagen geleden
-
Samen optrekken in aanpak maatschappelijke vraagstukken
4 dagen geleden
-
Takii verlengt partnerschap met Van Gogh Museum
4 dagen geleden
-
4 dagen geleden
-
Varend Corso 2022 in startblokken
4 dagen geleden
-
FlowerTrials 2022 succes voor Schoneveld
4 dagen geleden
-
“Toenemende vraag naar totaaloplossingen op de winkelvloer”
4 dagen geleden
-
6 dagen geleden
-
Royal Supreme en Royal Highness in productie
6 dagen geleden
-
Partnerschap Varb en GGP ook in 2022
6 dagen geleden
-
Eén miljoen Growcoons in 2022 bij Maarten Bloemen
6 dagen geleden
-
Hilverda De Boer nieuwe sponsor vice-wereldkampioen Arno Kamminga
6 dagen geleden
-
Certificaten Excellence Roses uitgereikt op Floriade
6 dagen geleden
-
27% vaker het jawoord in 2022, veel inhaalbruiloften
7 dagen geleden
-
7 dagen geleden
-
Twee nieuwe Dewi-delphinium ten doop tijdens FlowerTrials 2022
7 dagen geleden
-
Petunia grandiflora Bee’s Knees wint FleuroStar Award 2022-23
7 dagen geleden
Nieuwsoverzicht
-
Een zomers feestje met Showmakers®
12:14
-
Masterclass over vermarkten van producten met meer inhoudstoffen
9:19
-
Primeur voor Varend Corso Westland in Den Haag
9:13
-
Orchidee-marketeers werken aan video skills tijdens ‘Sion Marketeers Meet Up’
8:59
-
Wordt flitsbezorging van bloemen en planten de norm?
8:53