
Lancering van de Syngenta Flowers Stars Collection
Vandaag kondigt Syngenta Flowers de lancering aan van de Syngenta Flowers’ Stars collectie, een selectie van de beste genetica van het bedrijf. De eerste editie van deze collectie omvat 19 series uit het assortiment eenjarigen, vaste planten en tweejarigen.
De veredelingsactiviteiten van Syngenta Flowers zijn gericht op het leveren van innovaties die waarde toevoegen aan de telers en de rest van de keten. Een voorbeeld hiervan is Iberis Mermaid Lavender, een nieuwe hybride Iberis die net commercieel is gelanceerd. Deze prachtig bloeiende plant heeft alle kenmerken die men van deze vaste plant mag verwachten, met het verschil dat deze hybride Iberis geschikt is voor zomerproductie.
Krachtpatser
“We hebben behoefte aan dit soort innovaties in onze industrie,” zegt Mark Schermer, Global Head of Syngenta Flowers. “De Syngenta Group is een innovatiekrachtpatser, met wereldwijd 6.500 medewerkers werkzaam in R&D. Het combineren van baanbrekend onderzoek, ontwikkeling en technologie met toegewijde en ervaren bloemenveredelaars is wat ons in staat stelt om steeds mooiere, langer houdbare en steeds duurzamere variëteiten te creëren, zoals Iberis Mermaid en nog veel meer.”
Marketing Communication Manager Harmke van der Plas is erg enthousiast over de lancering van de Syngenta Flower Stars: “Het is een geweldig stukje teamwork geweest tussen onze veredelaars, productmanagers, ons retailteam en salesteam om het beste uit onze veredeling te selecteren met een extra verhaal dat de consument aantrekt en onze klanten een extra verkoopboost geeft. Twee weken geleden zijn we met Iberis Mermaid op Tour geweest naar een aantal handelaren en er zullen nog vele Tours volgen. Ik nodig iedereen uit om deze week tijdens FlowerTrials onze Stars te komen bekijken en we vertellen u er graag meer over!”
Elke Star wordt geleverd met een exclusieve, herkenbare Point-of-Sale verpakking om de verkoop op kweker- en retailniveau te stimuleren.
-
Een zomers feestje met Showmakers®
12:14
-
Masterclass over vermarkten van producten met meer inhoudstoffen
9:19
-
9:13
-
Orchidee-marketeers werken aan video skills tijdens ‘Sion Marketeers Meet Up’
8:59
-
Wordt flitsbezorging van bloemen en planten de norm?
8:53
-
Vertigo Technologies winnaar van Topsector T&U Innovation Prize 2022
2 dagen geleden
-
Johanneke de Haan winnaar Roselily Design Award 2022
2 dagen geleden
-
4 dagen geleden
-
Samen optrekken in aanpak maatschappelijke vraagstukken
4 dagen geleden
-
Takii verlengt partnerschap met Van Gogh Museum
4 dagen geleden
-
4 dagen geleden
-
Varend Corso 2022 in startblokken
4 dagen geleden
-
FlowerTrials 2022 succes voor Schoneveld
5 dagen geleden
-
“Toenemende vraag naar totaaloplossingen op de winkelvloer”
5 dagen geleden
-
6 dagen geleden
-
Royal Supreme en Royal Highness in productie
6 dagen geleden
-
Partnerschap Varb en GGP ook in 2022
7 dagen geleden
-
Eén miljoen Growcoons in 2022 bij Maarten Bloemen
7 dagen geleden
-
Hilverda De Boer nieuwe sponsor vice-wereldkampioen Arno Kamminga
7 dagen geleden
-
Certificaten Excellence Roses uitgereikt op Floriade
7 dagen geleden
-
27% vaker het jawoord in 2022, veel inhaalbruiloften
7 dagen geleden
-
7 dagen geleden
-
Twee nieuwe Dewi-delphinium ten doop tijdens FlowerTrials 2022
7 dagen geleden
-
Petunia grandiflora Bee’s Knees wint FleuroStar Award 2022-23
7 dagen geleden
Nieuwsoverzicht
-
Een zomers feestje met Showmakers®
12:14
-
Masterclass over vermarkten van producten met meer inhoudstoffen
9:19
-
Primeur voor Varend Corso Westland in Den Haag
9:13
-
Orchidee-marketeers werken aan video skills tijdens ‘Sion Marketeers Meet Up’
8:59
-
Wordt flitsbezorging van bloemen en planten de norm?
8:53