Logo bloemenkrant.nl
Foto: landgard

‘Colour your life’, overkoepelende campagne voor 2022

Kleuren beïnvloeden ons leven op vele manieren, helemaal wanneer die kleuren geassocieerd worden met verse bloemen en planten. Met de allesomvattende jaarlijkse campagne ‘Colour your life’ brengt het initiatief ‘1000 gute Gründe’ in 2022 wisselende kleuren en daarbij passende bloemen en planten onder de aandacht.

Volgens een vast programma zet de campagne aan het begin van iedere maand een nieuwe kleur in de spotlights. De kleur van de maand en de daarbij horende bloemen en planten bieden een kader voor verschillende online en offline diensten en producten die verkrijgbaar zijn op de website 1000gutegruende.de. Denk hierbij bijvoorbeeld aan digitale producten als een coöperatie voor influencers, desktop-wallpapers, video- en promotiemateriaal en doe-het-zelfideeën, maar ook aan materiaal voor klassieke advertenties, kalenders, posters en andere point-of-salematerialen die in de Landgard Cash & Carry-markten verkrijgbaar zijn.

Jonge klanten
“Met de nieuwe campagne richten we ons het komende jaar bewust op jonge klanten die affiniteit met trends, mode en design hebben”, vertelt Michael Hermes, divisiemanager marketing bij Landgard. Deze jonge mensen hebben tegenwoordig veel mogelijkheden om hun geld te besteden, maar hebben vaak niet veel met bloemen en planten. ‘Colour your life’ haakt met verrassende decors en beeldmateriaal dat geïnspireerd is op modetijdschriften in op hun eigen belevingswereld, en laat zien hoe de meest uiteenlopende bloemen en planten een perfecte aanvulling op wisselende looks kunnen zijn.









Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden