Afbeelding
Foto: BBH

Campagne Plant Design in januari weer van start

Algemeen

Het nieuwe jaar trapt BBH voor kamerplanten af met Plant Design: een vervolg op de in 2020 succesvol geïntroduceerde campagne. In de campagne leren consumenten hoe je met planten, als mooiste levende designobject, een mooiere en gezondere leefomgeving creëert. Eind januari gaat de mediacampagne, die in 2021 vanwege corona helaas werd geannuleerd, wederom van start.

Online Masterclasses
Spil van de campagne zijn korte, gratis, online Masterclasses waarin inspirerende en doorgewinterde plantenexperts hun kennis delen over planten en design.
In deze nieuwste editie van de campagne vult BBH de drie succesvolle Masterclasses uit 2020 aan met twee gloednieuwe en inspirerende Masterclasses:

The Wunderkammer: Duitse bloemisten en stylisten die de natuur als de artiest zien, vertellen hoe je thuis met plantencollecties een speciale sfeer kunt creëren.
Alexis Tricoire: deze Franse ontwerper van planteninstallaties vertelt hoe je met planten in de hoogte kunt werken.

De bestaande masters:
Alexander Bond: Biophilic designer, vertelt welke rol planten in je interieur/ werkomgeving hebben en hoe je de natuur dichterbij kunt brengen.
Philip van Traa: Mede-oprichter en groenspecialist bij moss.amsterdam. vertelt hoe planten voor een echt wauw-effect kunnen zorgen.
RoCo: Twee Britse dames, Rose en Caro vertellen hoe je creatief kunt zijn met planten.

Mediacampagne
Vanaf eind januari brengt BBH de Masterclasses via een mediacampagne onder de aandacht van de doelgroep. Als onderdeel van een rijk contentdossier zijn de nieuwe en bestaande Masterclasses te zien op Mooiwatplantendoen.nl en haar zusterkanalen in Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. In alle landen wordt er media ingekocht om de masterclasses te promoten. Ook op de eigen social media kanalen geeft BBH Plant Design ruim baan. De campagne loopt 2 à 3 weken.

Het blijft niet bij de campagneperiode. Net als afgelopen jaar zal BBH gedurende 2022 aandacht aan het thema Plant Design blijven besteden. Op haar consumentensites en social media, maar ook door samenwerkingen met interessante content partners, zowel online als offline.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant