Logo bloemenkrant.nl
Foto: BBH

Campagne ‘We hebben meer bloemen nodig’ van start

De succesvolle campagne ‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’ gaat op 10 mei weer van start in het Verenigd Koninkrijk (VK), Duitsland en Nederland. In Frankrijk begint de campagne op 30 mei.


‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’ draait om de hoogtepunten die je viert met bloemen: vriendschappen, mijlpalen, liefde en veel andere belangrijke zaken in het leven. Vooral nu hebben we daar behoefte aan. Met nieuwe elementen in de campagne tonen we de veerkracht van de mensheid en de kracht om vooruit te blijven kijken. Sectorpartijen en verkoopkanalen kunnen ook dit jaar weer aanhaken door gebruik te maken van de downloadbare campagnematerialen.

Televisie belangrijkste medium
Deze internationale campagne wordt gedurende 3 weken uitgerold met een stevig mediaplan. Gekozen is voor televisie als belangrijkste medium in alle vier de kernlanden. Het grootste gedeelte van het mediabudget gaat naar inzet van korte (10 seconden), impactvolle televisiecommercials.

Zie ook: BBH

Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden