Afbeelding
Foto: 365 dagen bloemen

‘Get Crafty’ themamagazine 365 dagen bloemen

Algemeen

Het nieuwste themanummer ‘Get Crafty’ van 365 dagen bloemen staat in het teken van oude ambachten.

“Trendwatchers hebben voor 365 dagen bloemen een nieuwe consumententrend gespot: Get Crafty. Deze trend draait om het herwaarderen van oude ambachten en om het ontdekken van je eigen creativiteit. Inzichten waar een bloemist én sierteeltondernemer direct mee aan de slag kan”, vertelt Marion Klaver, namens de promotiecommissie 365 dagen bloemen.
Klaver: “We hebben de inhoud getoetst bij een bloemistenpanel en zij vinden het themamagazine aantrekkelijk, fris, jong en up-to-date. De inspiratie geeft een impuls voor nieuwe duurzame verkoopideeën, zoals het upcyclen van materialen voor een etalagepresentatie, maar ook het artikel over de zonnebloemenveredeling en -teelt geeft diepgang.

Fijnmazige distributie én toch voor iedereen beschikbaar
Het themamagazine Get Crafty wordt rechtstreeks verstuurt naar 12.000 bloemisten in Nederland, Duitsland, België en Verenigd Koningrijk. Daarnaast verspreiden 14 exporteurs het magazine selectief aan hun klanten in combinatie met communicatie- en verkoopacties.
Eind vorig jaar is het 48 pagina’s dikke themamagazine met een speciale feesteditie geïntroduceerd. Het themamagazine verschijnt tweemaal per jaar – april en september – in een oplage van ruim 20.000 exemplaren.



Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant