VannoVa verrast haar klanten
Logo bloemenkrant.nl
Foto: vannova

VannoVa verrast haar klanten

In aanloop naar de drukke periode van Valentijnsdag en Vrouwendag, heeft chrysantencoöperatie VannoVa haar klanten persoonlijk verrast met een presentje en videoboodschap.

Juist nu er geen beurzen of evenementen zijn en de zakelijke contactmomenten ook beperkt zijn tot een minimum, wilde VannoVa haar klanten zelf verrassen. Enerzijds om kopers in het zonnetje te zetten, anderzijds om hen te informeren over de nieuwe ontwikkelingen binnen VannoVa.
De week voor Valentijnsdag gingen diverse VannoVa kwekers (op gepaste afstand) op bezoek bij klanten. VannoVa deelde hierbij een doos chocolade uit met daarbij een videoboodschap en een selecte groep klanten kreeg een gepersonaliseerde banner. Dat de actie goed ontvangen werd, bleek wel uit de vele positieve reacties. ‘We waren erg verrast door deze leuke promotie van de geweldige chrysanten van VannoVa. We kregen prachtige banners waarop ook onze naam goed zichtbaar is. Deze actie is een mooi voorbeeld hoe een kweker de samenwerking met ons benadrukt’, aldus Christina van der Voort, exportmanager bij Flowerportal.
Master Grower Ed van Paassen voegt hieraan toe: ‘Bij VannoVa onderkennen we het belang van goede relaties met onze klanten, met deze actie willen we dat onderstrepen en onze waardering uitspreken voor de inspanningen die onze relaties doen voor de bloemensector.’

Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden