
Fabelicious presenteert nieuwe Bouquet Collection
Fabelicious Everlasting Beauties presenteert zijn nieuwe Bouquet Collection met een inspiratievol online magazine. Hiermee is het Fabelicous team er wederom in geslaagd een prachtige trendcollectie van boeketten, arrangementen en gifts speciaal te creëren. Op stijlvolle wijze wordt jaarrond ingehaakt op de seizoenen, feestdagen, stijltrends en cadeauassortiment.
Alweer een jaar geleden pakte Fabelicious Everlasting Beauties de hoofdrol met droogbloemen als allernieuwste trend. Dit ging samen met de introductie van een beeldschone collectie gedroogde rozen en trosrozen van excellente kwaliteit uit Afrika. Fabelicious Everlasting Beauties werd daarbij geïntroduceerd als een nieuw merk gedroogde rozen en producten.
Fabelicious vertelt een verhaal dat gebaseerd is op eerlijke handel, duurzaamheid en homogene kwaliteit. Met Fabelicious Everlasting Beauties creëer je een mooiere wereld. Een prachtig verhaal waaraan met de nieuwe Bouquet Collection ‘with love’ een vervolg wordt gegeven.
Dé trend van 2021
Vast staat dat de droogbloementrend zich verder heeft ontwikkeld en gezien wordt als dé trend van 2021. De nieuwe Bouquet Collection van Fabelicious Everlasting Beauties weet het onderscheid te maken met opvallende concepten waarin dit beeldschone product in unieke combinaties met lifestyleproducten inspiratievol heeft neergezet. Met oogstrelende creaties wordt met de nieuwe Bouquet Collection jaarrond ingespeeld op alle seizoenen waarbij tevens een hoofdrol is weggelegd in de Valentijn, Moederdag en Christmas concepten.
Fabelicious is echter veel meer dan gedroogde rozen en trosrozen en vertegenwoordigt eveneens een grote diversiteit van droogproducten. Zo komt de pure schoonheid van Fabelicious Everlasting Beauties ook fantastisch tot zijn recht in het Cotton thema, Easter Pastels en elegante Gift Boxes.
Het eigen designteam heeft er met deze nieuwe Bouquet Collection bovendien een fantastische creatieve draai aan weten te geven met een veelheid aan decoratieve toevoegingen in verschillende prijsklassen. En of het nu gaat om de liefde, een cadeau of verfraaiing van het interieur, met Fabelicious Everlasting Beauties stelt niet teleur.
De nieuwe collectie met trendkleuren is net uitgebracht en in pre-order te bestellen. Alle producten kunnen worden geleverd in de gewenste verpakking met eigen barcode. Fabelicious Everlasting Beauties is ook zeer geschikt voor online business. Indien gewenst staat het Fabelicious design team open voor uw eigen design en kleuren.
Klik hier op het online magazine voor de nieuwe Bouquet Collection.
Meer informatie over Fabelicious Everlasting Beauties op www.fabelicious.com
-
Betere biologische bestrijding van spint met Spidex Vital
2 dagen geleden
-
Aardse Orchids introduceert nieuw assortiment
2 dagen geleden
-
Deep Purple verrast met gebarentaal campagne
2 dagen geleden
-
Vurens gaat verder als Greenhouse Services
2 dagen geleden
-
2 dagen geleden
-
Royal Van Zanten promoot haar chrysanten richting Russische vrouwendag
2 dagen geleden
-
XAnthu gaat samenwerking aan met IFN
2 dagen geleden
-
Voorzichtig opstarten Hydrangea seizoen
3 dagen geleden
-
Brexit, Hydrangea-promotie en coronaproof verbinden dag
3 dagen geleden
-
Startsein bouw nieuwe kassen HilverdaFlorist door Bosman Van Zaal
3 dagen geleden
-
Permanente vakbeurs Daily Trade Fair opent in Venlo
4 dagen geleden
-
Hans van Ree nieuwe CEO van Bloom, Green Partners en Greenex
4 dagen geleden
-
Joost Stolker nieuw bestuurslid Varb
4 dagen geleden
-
Licht, een onderzoeksveld dat nog nauwelijks ontgonnen is!
4 dagen geleden
-
23-02-2021: De Bloemenkrant is weer uit
5 dagen geleden
-
Druk op FloraHolland bereikt kookpunt
5 dagen geleden
1
-
5 dagen geleden
1
-
FloriNEE biedt RFH de petitie “De Noodrem” aan
5 dagen geleden
-
Voorzitter RFH Ledenraad neemt petitie “De Noodrem” in ontvangst
5 dagen geleden
-
Ook FreshPortal wil dat Floriday een succes wordt
5 dagen geleden
-
Verpakkingen: duurzaam, effectief en volop verrassend
5 dagen geleden
-
VannoVa verrast haar klanten
19 feb, 06:56
-
Voorjaar begonnen bij GROEN-Direkt
19 feb, 06:51
-
Groene Hotspots succesvol: bijna 50% meer bbl-leerlingen in de groenbranche
19 feb, 06:34
Nieuwsoverzicht
-
Betere biologische bestrijding van spint met Spidex Vital
2 dagen geleden
-
Aardse Orchids introduceert nieuw assortiment
2 dagen geleden
-
Deep Purple verrast met gebarentaal campagne
2 dagen geleden
-
Vurens gaat verder als Greenhouse Services
2 dagen geleden
-
Tuinbranche wil verkoop vanaf buitenterreinen
2 dagen geleden