Opti-flor lanceert ‘Werken bij’ website voor wervingsactiviteiten
Logo bloemenkrant.nl
Foto: opti-flor

Opti-flor lanceert ‘Werken bij’ website voor wervingsactiviteiten

Opti-flor heeft een aparte ‘Werken bij’ site gelanceerd. Opti-flor teelt uiteenlopende collecties orchideeen voor de betere bloemist en tuincentra in Europa. Met de nieuwe, dedicated online omgeving wil zij zich als werkgever duidelijker profileren richting kandidaten en toekomstige leden van de Opti-flor familie.

Deze week lanceert Opti-flor een aparte site voor recruitment. Met deze stap wil Opti-flor zich verder onderscheiden en bovendien hun arbeidsmarktcommunicatie en employer branding naar een hoger plan tillen. Op de Werken bij Opti-flor website is onder andere praktische informatie te vinden over Opti-flor, zoals inzicht in werkwijze, de ontwikkelmogelijkheden, kernwaarden en de activiteiten die ook buiten werktijd met elkaar worden ondernomen.
“Het is belangrijk om de doelgroep aan te spreken, dit is een andere dan de corporate Optiflor.nl site”, zegt Miranda van Beek, HR manager van de organisatie. Zij voegt daar aan toe: “Met een afzonderlijke site kunnen we onze boodschap richting toekomstige medewerkers van Opti-flor specifieker en duidelijker vormgeven. Ook kunnen we veel meer laten zien van de (goede) sfeer die binnen onze organisatie heerst en wat we, naast hard werken met elkaar, voor leuke dingen doen.”

De lancering van de aparte recruitment site dient ook een groter doel. Opti-flor is de laatste jaren hard gegroeid en maakt nog altijd een snelle groei door. Om aan de stijgende vraag vanuit de markt te kunnen voldoen is Opti-flor op zoek naar nieuw talent. Van Beek: “We groeien en professionaliseren steeds verder. Dit stelt andere eisen aan onze organisatie. We zijn doorlopend op zoek naar goede professionals die met ons meewerken én denken.”

Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden