Afbeelding

KLM-Cargo over historische band met sierteelt

Algemeen

Adriaan den Heijer, Executive Vice President Air France-KLM Cargo en Managing Director Martinair, geeft extra kleur aan deze eindejaareditie van de Bloemenkrant en 2Dezign.

Met ’s werelds grootste bloemenmarkt om de hoek voor ogen sprak hij uitvoerig over de historische band van Air France KLM Martinair en de sierteeltsector. Maar ook hoe deze band anno 2020 wordt gezien en wat de sierteeltsector eigenlijk voor Air France KLM Martinair Cargo betekent. Waar liggen de duurzaamheidsambities en wat is de laatste stand van zaken van FlowerWatch. Deze en meer sierteelt-cargo zaken kwamen afgelopen week uitvoerig aan de orde tijdens ‘Aan tafel met’ met Pascal Koeleman en Rudi Tuinman van 2Dezign. Vanwege de coronaregels deze keer niet in het sfeervolle restaurant van Hotel van Oranje, maar op locatie aan de vergadertafel bij Air France KLM Martinair Cargo op Schiphol-Oost.

Positieve toekomst

Den Heijer zegt een positieve toekomst te zien voor de sierteeltsector en het vervoer van de producten per vliegtuig. “Nu de eerste vaccins geleidelijk beschikbaar komen, verlangen miljarden mensen over de hele wereld ernaar elkaar weer te zien. De sierteeltsector zal een belangrijke rol spelen bij het terugbrengen van die momenten van vreugde die essentieel zijn in ons leven.”

Hoe Air France-KLM Cargo inspeelt op de feestdagen, Valentijsdag, Vrouwendag en de Moederdagen leest u op pagina 16 en 17 van de Bloemenkrant van deze week. Klik op de pagina’s bij dit artikel.

Afbeelding
Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant