Nieuwe naam en huisstijl voor Van Schie Potlelies | De Bloemenkrant
Logo bloemenkrant.nl

Nieuwe naam en huisstijl voor Van Schie Potlelies

Van Schie Potlelies staat inmiddels voor meer dan alleen lelies. Daarom is het tijd voor vernieuwing! Een nieuwe naam die beter aansluit bij het moderne bedrijf en de activiteiten per vandaag. Gezien de naamsbekendheid in de markt, is er voor gekozen om geen rigoureuze naamswijziging door te voeren, maar te gaan voor kort, krachtig en herkenbaar: VAN SCHIE.

Bij deze naamswijziging hoort ook een moderne en frisse uitstraling die aansluit bij de identiteit van het bedrijf. VAN SCHIE is leverancier van topkwaliteit bloeiende planten die met respect voor mens en milieu geteeld worden.

CREATE EVERYDAY

Elke dag weer zijn wij bezig om voor de klant de mooiste en de beste plant in het juiste stadium en met de gewenste verpakking te creëren. Het is onze missie dit zo goed mogelijk te doen en mensen blij te maken met onze producten.

En dit doen we al heel lang!

Van Schie Potlelies heeft in ruim 30 jaar een naam opgebouwd als specialist op het gebied van potlelies. Al gaat de historie van het bedrijf terug tot 1920. Bijna 80 jaar geleden werd er door Wim van Schie sr. gestart met de teelt van druiven, groenten en bloemen. Het bedrijf ging twee maal van vader op zoon. Teelten die de revue passeerden waren tulpen, amaryllis en irissen. In 1985 begon Wim van Schie, de 3e generatie, met pionieren op het gebied van potlelies. De 500m2 potlelies groeide in de loop der jaren uit tot 5 hectare.

VIERDE GENERATIE

Het bedrijf wordt sinds 2008 geleidt door de 4e generatie; Martin van Schie en schoonzoon Marcel van der Voort. Samen met een enthousiast team worden er exclusieve potlelies geteeld, die via tal van kanalen hun weg vinden naar de huiskamers, terrassen en balkons in de verschillende landen van Europa en daarbuiten. Sinds de zomer van 2018 is de Chrysanne® Grandezza aan het assortiment toegevoegd. Op het bedrijf zijn aanpassingen gedaan om de teeltomstandigheden en verwerkingsprocessen van deze potchrysant voor het hogere segment te optimaliseren en in te passen naast het teelt- en het aflever klaarmaken van potlelies. De Chrysanne® is een vaste waarde geworden in het productenpakket.

Van Schie blijft het merendeel van haar producten leveren onder het kwaliteitsmerk Decorum, hierin verandert niets.

Mangoa Ontwerp heeft in nauwe samenwerking met de ondernemers de nieuwe huisstijl voor Van Schie ontworpen.

Meer berichten
 
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13225608&size=160x600&promo_sizes=120x600&cb=[CACHEBUSTER]&promo_alignment=center&referrer=bloemenkrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13225606&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=bloemenkrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>