Afbeelding
Foto: Maria Kaytkina

Grande Finale voor campagne 'Bloemen en Theater' op beurs FlowersExpo in Moskou

Algemeen

In Rusland is 2019 het jaar van het theater. Sobolj, internationale expert voor experience marketing rond bloemen, speelt hier het hele jaar al op in met een campagne die bloemen aan theater en de Russische cultuur koppelt.

Bloemen en theater horen ten slotte bij elkaar: bloemen versieren de schouwburgen en de decors en ze worden overhandigd aan de acteurs. De beurs FlowersExpo in Moskou is de Grande Finale voor deze campagne waarin Nederlandse chrysanten van Just Chrysanthemum een hoofdrol spelen.
De directie van de Flowers Expo beurs heeft Sobolj dit jaar carte blanche gegeven voor de invulling van het thema " Bloemen & Theater". Sobolj is daarmee  een volwaardige partner van FlowersExpo. 
 
Op de volgende  manieren komt het thema terug:
•De  stand van Sobolj, onder de naam Flower Experience (standnummer G 602), is ingericht als een schouwtoneel vol met theatraal bloemwerk.
•Bekende Russische bloemkunstenaars, zoals Roman Zarubin, Vladimir en Alexander Bermjakovy demonstreren bij de stand van Sobolj hoe commercieel toepasbare bloemwerken rond het thema "Theater" gemaakt kunnen worden. De kleurrijke en veelzijdige chrysant krijgt hier een hoofdrol, maar ook met de snijbloem Bouvardia wordt het publiek verrast .
•Op de stand wordt aan bezoekende bloemisten de gelegenheid gegeven om zelf ook bloemwerk te maken dat past bij het thema. Zij ontvangen een certificaat voor deelname.
•Op het grote FlowersExpo podium wordt een show gegeven. In aanwezigheid van leden van het Russische Gilde van Bloemisten toont een prachtig model bloemwerken van grote erkende bloemenartiesten. Voor de presentatie heeft Sobolj een bekende Russische presentatrice aan zich kunnen binden.
•De kleding van het Sobolj team is aangepast aan het thema, waarbij het logo met een masker van Chrysanten de absolute blikvanger is.
 
   


  
 

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant