Afbeelding
Foto: sierteelt marketing event

Sierteelt Marketing Event, de 3e editie

Algemeen

Op 25 september wordt het derde Sierteelt Marketing Event gehouden.

Speciale aandacht gaat in deze editie uit naar de jongste generaties: de 'Millenials' en 'Generatie Z'. Wat kenmerkt deze generaties en welke kansen biedt dit sierteelt-marketeers?

Jongeren kopen ook veel planten: het consumententracker-onderzoek van Royal FloraHolland laat zien dat jongeren in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland de afgelopen jaren een groter aandeel van de bloemen- en plantenaankopen zijn gaan opeisen. Ook de Rabobank vertelde tijdens de eerste editie in oktober al over de kansen van de millennials.

Dit is de reden om samen op de 3de Sierteelt Marketing Event te ontdekken wat deze jonge generaties beweegt.

Bloemenbureau Holland weer exclusief sponsor
Door het gezamenlijke doel om de marketing binnen de sierteeltsector naar een hoger niveau te brengen, en het succes van de voorgaande edities, mag het Sierteelt Marketing Event weer rekenen op een sponsorbijdrage vanuit Bloemenbureau Holland. 

Klik hier voor meer informatie.
 

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant