Afbeelding
Foto: Ich Liebe Tulpen

Ich Liebe Tulpen promotie in Duitsland

Algemeen

In de promotiecampagne Ich Liebe Tulpen werken de toeristische- en de sierteeltsector samen op de Duitse markt.

Duitsland is een van de belangrijkste markten voor de bloemenexport én voor het inkomend toerisme naar Keukenhof en Noordwijk. De Nederlandse kust en de tulp zijn de perfecte ingrediënten voor een voorjaarscampagne in Duitsland. De campagne richt zich op de Duitse pers en de Duitse consument.
Tulpen Promotie Nederland (TPN), Novasol, Keukenhof, Noordwijk en het Nederlands Bureau voor Toerisme (NBTC) hebben elkaar gevonden om Nederland als tulpenland aan de Duitse kust onder de aandacht te brengen. 

Met meer dan 1500 Tulpen is deze week bij Blumen Von Steiner in Keulen een winkeldecoratie gerealiseerd in het thema "Von Mondrian bis Dutch Design" voor een Pressefrühstück. De media uit Nord Rhein Westfalen is hier bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen bij de partners. 
De Duitse consument wordt bereikt met de social media campagne #ichliebetulpen op facebook en instagram. De komende weken verblijven dagelijks bloggers in een caravan tussen de tulpen.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant