Afbeelding

Groen in het basisonderwijs, waardevol voor sector

Algemeen

Om groei te bewerkstelligen zijn er veel strategieën te overwegen, efficiëntie, innovaties, nieuwe soorten & merken, nieuwe verpakkingen, nieuwe toepassingen enzovoorts.

De recente heilige graal is het betrekken van de jongere doelgroepen. De30-ers, 20-ers of nog jonger. Aan te spreken in hun eigen taal, met hippe beelden en eigentijdse communicatiemiddelen. 
Het zijn pogingen om de toekomst van de branche te zekeren. Wie de jeugd heeft…

Groen in het basisonderwijs
In dit kader mag het initiatief van Pim van den Akker uitzonderlijk genoemd worden. Van den Akker is op missie om groen in het basisonderwijs te krijgen. Kinderen in de leeftijd 6 tot en met 12 jaar die wekelijks onderwijs krijgen in bloemen en planten. 

Yes we can
En dat kan, als de branche dit wil. De plannen zijn klaar. De organisatie staat en 1.600 basisscholen zijn bereid de leergang op te nemen in hun lesprogramma. 

Lees het interview met Van den Akker in de Bloemenkrant van deze week.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant