Afbeelding
Foto: Rozenfestival

Rozendorp Lottum werkt toe naar Rozenfestival 2018

Algemeen

Rozendorp Lottum heeft een nieuw logo en een nieuwe website gelanceerd.

Met de nieuwe online identiteit gaat de organisatie aan de slag met de voorbereidingen op het Rozenfestival 2018.
Op www.rozendorp.nl staat het Rozenfestival vanaf nu volop in de schijnwerpers. In aanloop naar de editie 'Rozen smaken naar meer' (van 10 tot en met 13 augustus 2018) biedt de nieuwe website volop informatie en inspiratie. De website zal de komende periode verder gevuld worden met interessante informatie over het Rozenfestival 2018 en met foto's uit het verleden. 

Nieuwe website
Stichting Rozendorp Lottum heeft de nieuwe website gerealiseerd in samenwerking met Internetbureau Forwart. De uitstraling is modern en fris, door de focus op foto en film. Die omschakeling van tekst naar beeld maakt de website ook beter toegankelijk. Met de nieuwe website worden bezoekers geïnspireerd om het Rozenfestival 2018 te bezoeken en live alle rozenpracht in het dorp te aanschouwen.

Verfrissend logo
De stichting greep de ontwikkeling van de nieuwe website bovendien aan om het logo van Rozendorp Lottum een make-over te geven. Ook dat oogt weer helemaal van deze tijd, zeker nu de Houthuizer Molen daarin is opgenomen. Het nieuwe logo is ontworpen door vrijwilligers van de stichting en zal de komende periode uitgerold worden op de diverse middelen.

Jeugd bereiken
Het Rozenfestival richt zich steeds meer op jongeren, wat ook in de online middelen zichtbaar wordt. De website is bijvoorbeeld gekoppeld aan diverse social media zoals Facebook, Twitter en Instagram. Deze nieuwe generatie is overigens al goed vertegenwoordigd in de organisatie van het Rozenfestival. Rozendorp Lottum is dus helemaal klaar voor de toekomst en voor het Rozenfestival 2018.
 

Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant