Afbeelding
Foto: sprinklr.co

Sprinklr.co is partner van RTL programma Lodewijks Groene Geluk

Algemeen

Voor het tv-seizoen 2023 is Sprinklr.co partner van het programma Lodewijks Groene Geluk. Liedewij van Straaten, directeur van Sprinklr.co: “Door samen te werken met Lodewijks Groene Geluk willen we een nieuwe doelgroep bereiken. De Nederlandse biodiversiteit vergroten is de missie van Sprinklr.co. Via het programma willen we de boodschap overbrengen dat biologisch veel gezonder is voor alles wat leeft”.

Niet alleen donkergroene doelgroep
De ‘donkergroene’ doelgroep, de mensen die ook biologisch eten, die lid zijn van Greenpeace etc, die weten inmiddels wel dat er biologische planten bestaan. Door te kiezen voor een samenwerking met RTL wil Sprinklr.co een bredere doelgroep aanspreken. Liedewij: “Uit onze kwalitatieve enquête bleek dat veel Nederlanders geen weet van het belang van biologisch tuinieren hebben, maar hier wel graag over willen leren”.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant