Afbeelding
Foto: JBB

Gloednieuwe huisstijl en logo voor 10-jarig JBB Pack

Algemeen

JBB Pack viert vandaag haar 10-jarig jubileum met de lancering van een frisse, nieuwe huisstijl met bijbehorend logo.

Deze verpakkingsspecialist voor de sierteelt vond het tijd om de identiteit van het bedrijf in beeld en creatie vorm te geven.
Met de lancering van de nieuwe huisstijl komt het woord 'Pack' te vervallen; het is voortaan alleen JBB. Die drie letters zijn op kleurrijke en dynamische wijze vormgegeven in het gloednieuwe logo. De BB's worden geladen met beelden en teksten die gaan over de wereld van JBB: verpakkingsmaterialen in de planten- en bloemenbranche. Een rijke wereld vol inspiratie, kennis, kleur en creativiteit. Dit komt tot uiting in het frisse logo dat telkens van kleur verandert.

"Bij JBB heerst een echte no-nonsense mentaliteit, gecombineerd met een creatieve geest. We vormen een overzichtelijk team met een afdeling inkoop, verkoop en een ontwerpstudio. Met 16 collega's zijn de communicatielijnen kort waardoor we lekker flexibel en slagvaardig zijn. Wij richten ons altijd op de merk- en klantbeleving van onze klanten. Zo zijn wij. Ons 10-jarig bestaan hebben we aangegrepen om ook eens met onze eigen merkbeleving aan de slag te gaan." Zo vertelt JBB-oprichter Jan van Bergenhenegouwen. 

Deze week is JBB exposant tijdens de Trade Fair in Aalsmeer. Bezoekers kunnen daar in de kleurrijke stand van JBB een echte VR-experience ervaren.
 

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant