Afbeelding

Royal Brinkman lanceert Kennisbank

Algemeen

Royal Brinkman bundelt nu ook haar kennis online in een nieuw onderdeel op de webshop: de Kennisbank.

Dit is een handige toevoeging aan de Royal Brinkman webshop, waar klanten - naast het bestellen van hun producten - ook terecht kunnen voor informatie die hen ondersteunt bij de dagelijkse bedrijfsvoering in 7 thema's. Op deze manier biedt het bedrijf haar klanten extra service, rust en gemak. Dit maakt royalbrinkman.nl naast een gemakkelijke bestelsite, nu ook een adviesplatform voor telers. 

Self Service
Van uitleg over het kiezen van de juiste spuitdop tot informatie over de bestrijding van ziektes en plagen, en van een stappenplan voor een hygiënische teeltwisseling tot een overzicht van de benodigde voorbehandelingsmiddelen per teelt: deze informatie is allemaal terug te vinden in de Kennisbank. Per thema hebben de productspecialisten hun belangrijkste tips, adviezen en video's verzameld, om de klant ook online zo goed mogelijk te kunnen helpen. Dit sluit aan op de steeds grotere behoefte aan self service: bij vragen hoeft de klant niet altijd de telefoon te pakken om de specialist om advies te vragen, maar kan hij het antwoord snel terugvinden in de digitale Kennisbank.

Delen
E-commerce manager Rob Helderman over de Kennisbank: "Als specialist op het gebied van glastuinbouw biedt Royal Brinkman haar klanten een totaalpakket in 7 thema's: niet alleen op het gebied van producten in onze webshop, maar ook op het gebied van kennis. Royal Brinkman blijft immers een kennisbedrijf! Dit willen we zo veel mogelijk met onze klanten delen: via de Kennisbank zorgen we er zelfs voor dat telers die deze kennis altijd op zak hebben. Op die manier maken we het voor hen weer een stukje eenvoudiger. En daar draait het voor ons allemaal om: rust en gemak voor de klant."

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant