Logo bloemenkrant.nl

Green Your Day succesvol op Margriet Winter Festival

De Jaarbeurs in Utrecht was van 18 t/m 24 november omgedoopt tot Margriet Winter Festival.

Voor zo'n 70.000 bezoekers, met name vrouwen, een gezellige start van de winterperiode. Door de centrale ligging van de stand heeft Green Your Day 7 dagen lang evenzoveel vrouwen gestimuleerd om zelf aan de slag te gaan met planten en bloemen. Samen met Dini Holtrop (Nederlands Kampioen bloemsierkunst) gaf Romeo Sommers (trendwatcher, groenstylist en initiatiefnemer Green Your Day) dagelijks meerdere workshops en demonstraties.

Samenwerkingsverband 
Omdat je samen sterker staat dan alleen, werkte Green Your Day  tijdens Margriet Winter Festival met meerdere partijen. Een gezamenlijke presentatie dat bijdraagt aan een positieve totaalbeleving voor de consument. Voor o.a. Lechuza, Dümmen Orange, Air so Pure, Waterdrinker, Smooz can, Baltus bloembollen, Amigo Plant, Opti-flor/Voorkeur, Tuincentra Bosrand/Tuinwereld/Coppelmans, Groei & Bloei en Art-Vi-Zo was het een unieke mogelijkheid om producten onder de aandacht te brengen en/of nieuwe concepten te testen. 

Inspiratieplatform Green Your Day
Veel gehoorde reacties tijdens de steevast uitverkochte gratis workshops: "Ik heb thuis alleen maar een cactus, maar dit is ook leuk!". Of: "ik wist niet dat de lucht in huis 5x meer vervuild is en dat planten in huis zo belangrijk zijn voor een betere lucht in huis". En ook: "Ik heb die Echeveria thuis in potjes staan, wat verrassend dat ik ze ook in een bloemstuk of zelfs gekleurd in een kerstkrans kan verwerken." Deze opmerkingen geven precies de missie weer van Green Your Day. Iedereen laten ervaren hoe leuk het is om met bloemen en groen te werken. Green Your Day is er namelijk van overtuigd dat iedereen groene vingers heeft.
 

Reageer als eerste