Afbeelding
Foto: the mastergrowers

The Mastergrowers: nieuwe naam voor De Bonfut en Dijk van Dijk

Algemeen

Tijdens een energieke personeelsbijeenkomst op 19 november lanceerden de fuserende kwekerijen Dijk van Dijk en De Bonfut hun nieuwe naam: The Mastergrowers.

Een naam die de gezamenlijke ambitie onderstreept om verder uit te groeien tot high performance company en marktleider in kamerhortensia's.

Meesterschap in alle facetten
Kwekerij De Bonfut (Honselersdijk) en Dijk van Dijk (De Lier) zijn al marktleider in hun eigen assortiment. Met hun complementaire assortiment zijn ze samen in staat de volle breedte van het kamerhortensia-schap in het hoge segment te beleveren. De nieuwe naam onderstreept deze ambitie, maar vertelt ook wat over de manier waarop deze waargemaakt wordt.
Robin van Dijk: "We willen niet alleen vooroplopen in hortensia's, maar ook in de manier waarop we onze organisatie inrichten en samenwerken met de sector en onze klanten. Dat lukt alleen als je de liefde voor het vak voorop hebt staan. Met volle focus en plezier blijven leren en innoveren en met ontzag voor mens en natuur zo hard mogelijk je best doen. Dat is voor ons meesterschap."

Energieke presentatie
De medewerkers kregen dinsdag 19 november alles te horen over de plannen. Vragen over de fusie werden ruimschoots beantwoord en tijdens een energieke HAKA-sessie werd ieders innerlijke 'master' aangewakkerd. Erik van der Valk: "Of je nu teelt, stokt of inpakt, voor ons succes is iedereen een even belangrijke schakel. Meesterschap in je werk kun je op elk niveau nastreven. Die boodschap is wel overgekomen vandaag!"

High performance company
The Mastergrowers zetten in op nog meer professionalisering en innovatie als het gaat om assortiment, kennis- en conceptontwikkeling, en samenwerking met haar klanten op het gebied van marketing. Een innovatieve organisatiecultuur is daarvoor een voorwaarde. Door de fusie kan het bedrijf nog beter verder groeien als high performance company. Een organisatie met veel ruimte voor de innovatieve denkkracht, interne betrokkenheid en eigen verantwoordelijkheid. Niet voor niets luidde de kreet tijdens de workshop en op de chocoladereep na afloop We are all masters!

Komend seizoen operationeel
De nieuwe bedrijfsnaam wordt vanaf het komende seizoen operationeel. De verpakkingen van beide bedrijven blijven voorlopig nog wel hetzelfde. Ondertussen wordt er aan het nieuwe merk en een eenduidige uitstraling op het schap gewerkt.



 

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant