Logo bloemenkrant.nl
Foto: NIMA

Het zesde Sierteelt Marketing Event: Experience Marketing

Experience Marketing draait om de beleving van een product. Wil je zien hoe je een authentiek verhaal voor een merk naar buiten kunt brengen? Hoe je beleving, belevenis en ervaring – kortom, een experience – creëert? Schrijf je dan in voor het 6e Sierteelt Marketing Event ‘Experience Marketing: Your Marketing Experience?’.

Matt van der Poel RM, voorzitter en oprichter van de Experience Marketing Community binnen het NIMA: ‘Vroeger gaven etalages vooral informatie over een product. Dat voldoet niet meer. Om een product te verkopen, moet je verleiden en inspireren.’ 

PROGRAMMA

14.45 – 15.30 uur
Inloop en ontvangst Sierteelt Marketing Event

15.30 – 15:45 uur
Start programma: ‘Experience Marketing: Your Marketing Experience?’ Door Cock van Bommel, voorzitter NIMA Community Foodchain- & Agrimarketing

15:45 – 16.30 uur
Monique Kemperman en Esther de Waard, manager strategie en campagne, van Bloemenbureau Holland presenteren een actuele case vanuit onze sector vanuit het thema ‘experience marketing’

16:30 – 17.10 uur
‘The experience is the marketing!’ door Drs. Matt J.H. van der Poel RM – Partner & CXO

17:10 – 17.30 uur
Hoe geeft Bomencentrum Nederland inhoud aan belevenis marketing door Hans Blokzijl, eigenaar Bomencentrum Nederland. We laten je tijdens dit event kennis maken hoe in de boomkwekerij inhoud gegeven wordt aan experience marketing. Onder de bezielende leiding van Hans Blokzijl is het Bomencentrum uit gegroeid tot een inspiratieplaats voor de sector.

17:30 – 18.00 uur
Pauze / netwerkborrel

18:00 – 18.10 uur
‘Hoe word ik echt succesvol in experience marketing’ Matt van der Poel geeft een toelichting op de verschillende opleidingen, masterclasses die er zijn om je hierin wegwijs te maken. Na ons Sierteelt Marketing Event zullen we inventariseren bij onze sierteeltmarketeers waar behoefte aan is, om je hierin verder handvatten te geven om dit toe te passen binnen je functie, dan wel organisatie. Door Drs. Matt J.H. van der Poel RM – Partner & CXO, voorzitter en oprichter van de NIMA Experience Marketing Community.

18.10 – 18.50 uur
‘Kijken over de schutting’. Onze mistery gast zal een spraakmakende presentatie geven over hoe in een andere sector inhoud wordt gegeven aan experience marketing. Hierdoor wordt ook jij geïnspireerd inhoud te geven aan deze vorm van marketing.

18.50 – 19.00 uur
Wrap-up/afsluiting. samenvatting, implementatie en vooruitblik naar de volgende editie door Cock van Bommel, voorzitter NIMA Community Foodchain- & Agrimarketing

19.00 – 21.00 uur
Maaltijd en netwerkborrel 21.00 uur Einde 6e Sierteelt Marketing Event.

Inschrijven kan via de site van Nima.

Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden