Logo bloemenkrant.nl
Foto: Michel Heerkens

Nieuwe Studio ’85 verbindt Royal Brinkman online en wereldwijd

“Welkom vanuit Studio ’85, de nieuwe opnamestudio van Royal Brinkman.” Vanuit de splinternieuwe opnamestudio heet CEO Ton van Mil de aanwezigen online welkom. Studio ’85 is ingewijd, en met deze ruimte gaat Royal Brinkman nog meer de verbinding aan met haar klanten, stakeholders en collega’s.

Royal Brinkman heeft een eigen moderne opnamestudio in ’s-Gravenzande. In één ruimte is een flexibele opstelling gerealiseerd van staande of zittende presentaties tot vijf personen. De flexibele presentatiedesk en de achterwanden zijn modern gestyled en voor de regie en techniek is moderne apparatuur beschikbaar als professionele camera’s, belichting, headsets, afkijkschermen en een regietafel. De naam Studio ’85 komt voort uit het oprichtingsjaar van Royal Brinkman in 1885 en het jaar dat Royal Brinkman het predicaat ‘Koninklijk’ kreeg in 1985.

Livestream
Via een livestream vanuit Studio ’85 heeft de directie van Royal Brinkman de herziene strategie 2023-2025 wereldwijd intern gedeeld met de eigen branchemanagers. De strategie van tuinbouwtoeleverancier Royal Brinkman wordt 3-jaarlijks opnieuw bepaald door Directie in samenspraak met het Management Team, RVC, Aandeelhouders en externe adviseurs. Daarbij wordt rekening gehouden met externe marktinvloeden en kansen.

Strategie
Ton van Mil, CEO Royal Brinkman: “In de strategie worden duidelijke keuzes gemaakt voor de komende drie jaar. De koers geeft houvast om te bouwen aan een strategische routekaart voor de komende periode. Maar, een strategie leeft en wordt ook tussentijds bijgeschaafd in die drie jaar. Dat geeft ons de kans om de doelstellingen voor de lange, middellange en korte termijn te bepalen. De routekaart is flexibel, de richting is aangegeven, de wendbaarheid is behouden.”
De nieuwe strategie is online intern gedeeld onder branchemanagers. Ton van Mil:” De volgende stap is het delen met alle internationale medewerkers. Zo worden alle betrokkenen geïnformeerd over het eindpunt waar naartoe we willen ontwikkelen. Studio ’85 is voor ons daarbij een belangrijk hulpmiddel in de communicatie wereldwijd. Maar niet alleen voor interne communicatie; juist richting telers kunnen we onze positie als kennispartner hiermee uitstekend profileren.”


Fotobijschrift: Royal Brinkman in Studio ‘85.

Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden