Logo bloemenkrant.nl
Foto: flora futura

Enquête Flora Futura en SLB over logistiek RFH

Flora Futura en SLB hebben een nieuwe enquête doen uitgaan. Dit keer over de logistieke dienstverlening van Royal FloraHolland die, met name in Naaldwijk, ernstig te kort schiet.

De enquête werd woensdagochtend door de voorzitter van Flora Futura Frank Timmermans, in Naaldwijk voor de tribune, overhandigd aan vertegenwoordigers van RFH, die aanwezig waren om tekst en uitleg te geven over de logistieke problemen waarmee RFH te kampen heeft.

Enquête
Flora Futura en SLB vragen vakgenoten/collega’s naar hun mening over aflevertijden en landelijk veilen planten bij Royal FloraHolland.

“Met de topdrukte in de bloemen- en plantenverkoop zo goed als achter de rug liggen alle positieve en negatieve ervaringen waarschijnlijk nog vers in uw geheugen. in samenwerking met de Stuurgroep Lijnrijders Bedrijven (SLB), halen wij daarom graag nu het net op.
1- We zijn zeer benieuwd naar uw mening over het logistieke proces bij Royal FloraHolland en horen ook graag of u ideeën heeft die het proces kunnen verbeteren?
2- Daarnaast is er veel gaande in het proces naar landelijk veilen planten. Krijgt u daar voldoende inzicht in en kunt u inschatten wat daarvan de consequenties zijn?”

Zo staat in de toelichting bij de enquête te lezen.

De enquête is in te vullen op internet, via deze link.

Daarnaast hebben Flora Futura en SLB een klachtenformulier ontwikkeld die ingevuld verstuurd kan worden naar RFH. Ook dit klachtenformulier is in te vullen op internet.


Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden