
Fikona presenteert nieuwe visuele identiteit
Met ingang van 2022 lanceert Fikona haar nieuwe, duurzame visuele identiteit. De vernieuwde huisstijl is een volgende stap om het gerenommeerde Regina merk nog sterker te positioneren. De nieuwe visuele identiteit is voor (eind)klanten zichtbaar aan de etiketten en de online kanalen, zoals de website en social media van Fikona.
Etiketten
De afgelopen jaren heeft Fikona het Regina merk weten uit te bouwen tot een complete groene plantencollectie. Om het exclusieve merk nog beter te positioneren is het assortiment onder de loep genomen en heeft het merk een duidelijke en overzichtelijke inhoud gekregen. De Regina collectie kent nu vijf categorieën, deze vormen samen de basis van de nieuwe, moderne en stijlvolle visuele identiteit.
De uitwerking hiervan is per omgaande te zien in de nieuwe etiketten. De gehele Regina collectie wordt uitgeleverd in een herkenbare en consistente merkuitstraling. Door onderscheid aan te brengen in kleur en fotografie, is er voor elk product ruimte voor het eigen verhaal en kenmerken. Daarnaast is er gekozen voor een duurzaam label materiaal. Hierdoor is het etiket 100% te recyclen in de reguliere papierrecyclingstroom.
Website
De nieuwe website is ontworpen om een ultieme gebruiksvriendelijke ervaring te bieden met verbeterde navigatie en functionaliteit, terwijl bezoekers geïnspireerd worden door het uiteenlopende assortiment van Fikona. De website is te bekijken via www.fikona.be.
Vanaf 13 januari is er een exclusieve presentatie in de cash & carry van Waterdrinker, waar de nieuwe uitstraling voor het eerst aan het grote publiek wordt gepresenteerd.
-
8:23
-
CNB Dutch Peony Days 2022
2 dagen geleden
-
Woensdag 25 mei start het 22e Mondial Uitzend NK-Leliekeuren
2 dagen geleden
-
Sjaak van Schie gaat voor 100% handsfree telen
2 dagen geleden
-
Nieuwbouw PanAmerican Seed Europa van start
2 dagen geleden
-
Fusion Hydrangea van Perlanova wint productcompetitie Tuin-en terrasplantenop Floriade
2 dagen geleden
-
Jubilerend Royal van Zanten doneert
2 dagen geleden
-
Decorum introduceert Alstroemeria noviteit van Together2Grow
2 dagen geleden
-
Sundaville viert 20-jarig jubileum
3 dagen geleden
-
Varend Corso Westland op landelijke televisie
3 dagen geleden
-
Stichting Steenbreek en VHG gaan samenwerken
3 dagen geleden
-
Showtuinen van Dümmen Orange de hele zomer open
3 dagen geleden
-
Anthos-voorzitter Henk Westerhof stopt per 1 maart 2023
3 dagen geleden
-
3 dagen geleden
-
Museum de Zwarte Tulp: Precisiewerk
3 dagen geleden
-
Decorum Spring Fair op 1 en 2 juni
7 dagen geleden
-
7 dagen geleden
-
United Colours of Beekenkamp, een kleurrijk weerzien
7 dagen geleden
-
Extractenbieb maakt doorstart
7 dagen geleden
-
Bloemen, kunst en activiteiten tijdens Aalsmeer Flower Festival
7 dagen geleden
-
7 dagen geleden
-
Een ‘Groene Boost’ voor 100 gezinnen op Wereld Plantendag
7 dagen geleden
-
Ziektebestrijding (bijna) zonder fungiciden in 2030 in open teelten
8 dagen geleden
-
Fysieke én digitale Dutch Lily Days beleving met Lily League
8 dagen geleden
Nieuwsoverzicht
-
NXTGE Hightech maakt sprong voorwaarts mogelijk
8:23
-
CNB Dutch Peony Days 2022
2 dagen geleden
-
Woensdag 25 mei start het 22e Mondial Uitzend NK-Leliekeuren
2 dagen geleden
-
Sjaak van Schie gaat voor 100% handsfree telen
2 dagen geleden
-
Nieuwbouw PanAmerican Seed Europa van start
2 dagen geleden