Afbeelding
Foto: DIYOU.nl

Anthuriumkwekers stemmen vóór promotieplan 2022-2024

Algemeen

Anthuriumkwekers stemmen wederom in met het nieuwe collectieve promotieplan voor 2022-2024.

Op woensdag 24 november vond de online stemming plaats voor het nieuwe driejarenplan, waarvan 81% heeft ingestemd met een vervolg van de promotiecampagne van 1 januari 2022 t/m 31 december 2024. De stemwaarde was 78% van de omzet pot – en snijanthurium bij Royal FloraHolland.

Fulltime anthuriumaandacht
Ter bevordering van het merkbeeld van anthuriums hebben de kwekers en veredelaars van de pot- en snijanthurium sinds 2016 de promotieactiviteiten gebundeld en is er een fulltime anthuriumambassadeur om alle activiteiten te coördineren en uit te voeren. Met de instemming van het nieuwe promotieplan 2022-2024 kan deze vorm van collectieve promotie voor de komende drie jaar gecontinueerd worden.

Inspireren en activeren
Ook de komende jaren willen de kwekers en veredelaars met diverse online- en offlineactiviteiten on top of mind blijven bij de consument, bloemist, handel en retail in de belangrijkste afzetlanden Nederland, Duitsland, Frankrijk en Verenigd Koninkrijk, zodat zij geïnspireerd raken én blijven om anthuriums te kopen. Ook zal het potanthurium concept Breathe&Bloom verder uitgerold worden. Een nieuw onderdeel in het promotieplan is dat er meer bekendheid gegeven wordt aan de duurzame teelt en eigenschap van anthuriums.



Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant