Afbeelding
Foto: R.VAN NOORD

Geslaagde 5e editie Sierteelt Marketing Event

Algemeen

Data & Digital Marketing stonden centraal op de 5e editie van het Sierteelt Marketing Event in FloriWorld te Aalsmeer. Wat verstaan we onder de begrippen Data en Digital Marketing? En wat betekenen de ontwikkelingen hierin voor de marketing in de sierteelt? Hoe doen andere bedrijven dit en welke lessen nemen we daarvan mee naar onze praktijk?

Deze onderwerpen werden door diverse sprkers behandeld voor een mooie opkomst van ruim 120 sierteeltmarketeers uit de hele keten

Een van de sprekers was Dennis van der Lubbe, CEO/managing director Bloemenbureau. Hij nam de aanwezigen mee in de definitie van data en het belang van data verwerken tot informatie, kennis en inzichten om te meten en nieuwe plannen te maken. Zo ook binnen Bloemenbureau Holland waar men de campagnes nu nog beter kan meten, resultaten kan delen en vooral ook met nieuwe kennis van de belangrijkste doelgroepen in de kernlanden nog betere campagnes en activatie kan ontwikkelen en inzitten. 

Nieuw bij deze editie was de ronde-tafelschikking. Deelnemers konden na iedere presentatie even sparren over wat hen opviel. De tafelschikking was zodanig dat per tafel alle ketenschakels waren vertegenwoordigd en deelnemers direct ook nieuwe collega-marketeers ontmoetten.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant