Logo bloemenkrant.nl
<p>Een totaal sfeerbeeld.</p>

Een totaal sfeerbeeld.

(Foto: )

The Flower Bazar in FloriWorld Aalsmeer staat voor eerste editie

De enige beurs in de sector die verder kijkt dan de keten

Op een steenworp afstand van Royal FloraHolland maakt The Flower Bazar in FloriWorld Aalsmeer zich op voor zijn eerste editie. Van woensdag 15 t/m vrijdag 17 september is het zover en opent The Flower Bazar zijn deuren als een van de eerste beurzen na de coronaversoepelingen. 

DOOR WILMA VAN VELZEN

The Flower Bazar initiatiefnemers Rudi Tuinman en Pascal Koeleman van 2Dezign kunnen bijna niet wachten. “Vooral nu iedereen in de sector uitkijkt om elkaar weer te ontmoeten en te vertellen en te laten zien waarmee men bezig is”, stelt Pascal. “Met The Flower Bazar bieden we een meer dan aantrekkelijk platform. Nota bene bij FloriWorld Aalsmeer, een goed bereikbare toplocatie met volop parkeergelegenheid.”

Sfeervolle displays

The Flower Bazar biedt een luxe pop-up boetiek omgeving waarin bloemen, planten én decoratie voor het totaalplaatje zorgen. “Deze kleinschalige beurs is een vernieuwende aanvulling op de grote beurzen. In omgeving die met sfeervolle displays in FloriWorld wordt opgebouwd, zorgen de toonaangevende deelnemers voor een aantrekkelijke diversiteit. Hierdoor hoeven beursdeelnemers geen dure stands te bouwen om hun bloemen, planten, decoratie en andere toegevoegde waarde in een adembenemende setting te presenteren. Koffie en thee is gratis, met nog wat extra voor bezoekers. Misschien een concept waaraan iedereen even moet wennen, maar het wordt fantastisch.”

Totaalplaatje

“Hiermee creëren we een belangrijk order platform dat inkopers en bezoekers volop nieuwe ideeën en trends biedt voor binnen en buiten het huis, bloemen en planten, decoratiematerialen en meer. Alles even inspiratievol en in één koopmoment te doen. De vernieuwende wijze waarop collecties worden aangeboden spreekt zeker aan bij inkopers in de sierteelt en decoratie sectoren van de Europese Retail industrie, grote volume trade organisaties, designers, kwekers en handelaren. In samenwerking met kwekers, bloemenhandelaren en decoratie leveranciers worden de mooiste concepten gecreëerd, waardoor het event ook naadloos past in het cadeausegment. Met de tweede editie op 3-4-5 november spelen we in op thema’s en seizoenen.”

Ontmoetingsplek

Ook Silvia van den Aardweg, manager FloriWorld Aalsmeer, kijkt uit naar The Flower Bazar. “Dit B2B-concept dat door 2Dezign wordt neergezet past volledig binnen onze strategie. FloriWorld wil graag dé ontmoetingsplek voor de sector zijn en niet alleen een attractie voor consumenten. Zo dragen we bij aan de positionering van Nederland als sierteeltland. Ook Royal FloraHolland staat hier volledig achter, want deze toevoeging aan de sector versterkt elkaar. The Flower Bazar is meer dan een beurs met bloemen en planten. Hoe de consument kijkt naar trends, bloemen, planten en decoratie is de insteek van dit vernieuwende totaalconcept. Het is een kans bij uitstek dat bezoekers van The Flower Bazar kennismaken met FloriWorld zodat zij later met hun klanten of familie de attractie komen bezoeken. Voor het op deze wijze binnenhalen van B2B in FloriWorld mag de sector zeker trots zijn.”

Meer info op:

www.flowerbazar.nl

https:///www.Facebook.com/FlowerBazar.nl

Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden