Afbeelding
Foto: vannova

Pina Colada van VannoVa verovert Duitse markt

Algemeen

Met een gerichte promotieactie zijn, in samenwerking met Dümmen Orange, alle eindklanten van W.K.Heyl verrast met een ‘quantum doos’ met hierin drie kleuren Pina Colada.

Dit voorjaar ontstond het idee om een promotionele actie op te zetten voor het ras Pina Colada. Net als vele andere rassen, kent deze een goede afzet richting de Oost-Europese markt. Met de ambitie om de afzet in Duitsland te vergoten, is er in samenwerking met VannoVa, Dümmen Orange en bloemengroothandel W.K.Heyl een gerichte klantenactie opgezet. Met ruim 2000 quantum boxen zijn alle Duitse klanten van W.K. Heyl door lijnrijders beleverd. Bij deze levering werd een speciaal ontwikkelde brochure meegegeven.
Ook online; via de website, webshop en sociale media is er bekendheid aan deze actie gegeven en kwamen er veel enthousiaste berichten en foto’s van bloemisten. De komende periode moet uitwijzen of deze actie haar doel heeft bereikt: het creëren van meer vraag naar troschrysant Pina Colada.

De perfecte Pina Colada
In de quantum boxen was de troschrysant Pina Colada te vinden in drie kleuren: wit, geel en crème. Deze troschrysant staat erom bekend dat het meer bloemen op de steel heeft binnen het segment. Hierdoor kunnen bloemisten het boeket beter vullen en is het ideaal voor steekwerk. Daarnaast is het een frisse, sterke bloem dat doorbloeit op de vaas. Master Grower Fred van Paassen richten zich volledig op het kweken van het Pina Colada ras, de gehele onderneming is namelijk ingericht om de perfecte Pina Colada aan te kunnen bieden aan de klant.


Fotobijschrift boven: V.l.n.r.: Martin van Doorne (W.K. Heyl), Roy van Kester en Marchel den Haan (Dümmen Orange).


Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant