Afbeelding
Foto: Dutch Lily Masters

Dutch Lily Masters breidt collectie uit met de geurloze lelies van Lilies of Life

Algemeen

Dutch Lily Masters heeft haar aanbod verrijkt met de geurloze LA’s en speciale lelies van Lilies of Life. Het gaat om de geurloze LA lelies die verkrijgbaar zijn in vijf hoofdkleuren en een wisselende collectie met unieke soorten die steeds in een beperkte oplage verkrijgbaar zijn.

Met de introductie wil Dutch Lily Masters haar marktpositie vergroten door een breder assortiment te bieden met de allerbeste en meest bijzondere soorten lelies. Voor de introductie van deze collectie heeft het bedrijf de campagne ‘Meet our youngest generation’ gelanceerd.
Wim-Jan Paauw: “De generaties voor ons hebben ons geleerd hoe wij de mooiste lelies kweken. Die finesse zie je terug in onze masterpiece collectie. En net als de oude meesters gaan we bij Dutch Lily Masters continu voor verfijning en vernieuwing. Daarom zijn we trots om nu onze jongste generatie lelies voor te stellen.”

Rijk verleden, kleurrijke toekomst
Gerben Ravensbergen over de samenwerking: “Het is onze passie om bijzondere lelies te ontdekken, te broeien en daarmee de markt te veroveren. We zijn dan ook ontzettend trots dat we onze bijzondere lelies hebben toegevoegd aan die van Dutch Lily Masters. Ons type lelies is kleiner van stuk, maar groot van waarde. Het zijn stuk voor stuk kleurrijke creaties die in elk design het verschil maken en bij iedereen een glimlach op het gezicht toveren. Wat ook onderscheidend is, is dat de bloemen parfumvrij zijn. Dat is prettig voor de gevoelige neuzen.”

Meer mensen blij maken met de allermooiste lelies
“Door gebruik te maken van onze jarenlange kennis en vakmanschap kunnen we vernieuwen en groeien. Door de toevoeging van Lilies of Life komt er maar liefst 90 jaar aan kennis en vakmanschap bij. Samen zijn we klaar voor de volgende stap. Nog meer mensen blij maken met de allermooiste lelies. En hoewel we groeien, blijven we dichtbij onze klanten. In de campagne noemen we dat ‘The art of staying small’. De aandacht voor de wensen van onze klanten is het belangrijkste”, besluit Michel van Marwijk, Hoofd verkoop bij Dutch Lily Masters.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant