Logo bloemenkrant.nl
Foto: 2dezign

The Flower Bazar Aalsmeer en FloriWorld perfecte match

Dit najaar staat de sierteeltsector twee geweldige events te wachten. The Flower Bazar Aalsmeer ‘Wedding’ op 15-16-17 september en The Flower Bazar Aalsmeer ‘Christmas’ op 3-4-5 november. Dat deze plaatsvinden in FloriWorld in Aalsmeer is een perfecte match, want waar anders vind je zo’n toplocatie om de hoek van bloemenveiling Royal FloraHolland.

Dit artikel is verzorgd door 2 Dezign

The Flower Bazars bieden een luxe pop-up boetiekomgeving waarin bloemen, planten én decoratie in een adembenemende setting worden gepresenteerd. Een eigentijdse en geheel nieuwe manier om bezoekers hun inkopen te laten doen met een belofte voor de toekomst. Vanuit 2Dezign zijn we laaiend enthousiast over de samenwerking met FloriWorld als locatie voor The Flower Bazar’s. Een mooier theater hadden we hiervoor niet kunnen bedenken. Op hun beurt onderstreept Silvia van den Aardweg dit een kans te vinden die FloriWorld zeker niet laat schieten “Wij willen graag het visitekaartje voor de sector zijn!” Als partner biedt de Bloemenkrant de nodige support op publicatiegebied. Dit alles bij elkaar geeft deze events een meer dan kansrijke basis waar we ontzettend blij mee zijn.

Flower Bazar

Het fenomeen The Flower Bazar is in Holland een relatief nieuw marktconcept dat we specifiek ontwikkeld hebben voor de retail en het cadeau segment. Tussen alle andere beurzen in is de insteek van een boetiekomgeving uniek en draait het allemaal om bezoekers die een totaal-concept willen kopen.
Met The Flower Bazar’s spelen we hiermee in op thema’s en seizoenen, zoals dit najaar ‘Wedding’ en ‘Christmas’. Op deze manier creëren we een belangrijk order platform dat inkopers en bezoekers volop nieuwe ideeën en trends biedt op het gebied van binnen en buiten het huis, bloemen en planten, decoratiematerialen en meer. De vernieuwende wijze waarop collecties als totaal-concept worden aangeboden zal zeker aanspreken en maakt The Flower Bazar’s tot ‘must visit events’ voor online inkopers in de sierteelt en decoratie sectoren van de Europese retail industrie, inkopers voor tuincentra en grote volume trade organisaties. Maar ook voor designers, bloemisten, kwekers en handelaren is The Flower Bazar zeker interessant.

Duitsland

In Duitsland waar The Flower Bazar al eerder is ingelijfd kwam duidelijk naar voren dat dit marktconcept fungeert als een magneet voor iedereen die iets heeft met interieurs en bloemen en planten. Het wordt daar gezien als hét antwoord op de wens van de grotere retailers die hun inkopen willen doen in een relatief rustige omgeving waar niet overdreven veel keuze aanwezig is, met daarnaast een hoge servicegraad.
Anderzijds zijn naast kleine inkopers ook retailers op zoek naar koopjes en die vinden zij eveneens in The Flower Bazar’s. Maar ook handelaren van bloemen en planten maken steeds vaker de combinatie met decoratie en andere toegevoegde waarde. En laat nu net met The Flower Bazar’s op cross selling te worden ingezet om kopers te ontzorgen. Dat is een win-win situatie bij uitstek.
In samenwerking met kwekers, bloemenhandelaren en decoratie leveranciers worden voor The Flower Bazar’s de mooiste concepten gecreëerd, waardoor het event ook naadloos past in het actuele en toekomstige cadeau segment.

The Flower Bazar Aalsmeer met het thema ‘Wedding’ staat op 15-16-17 september in FloriWorld als eerste op stapel. Mooi is dat ook Royal FloraHolland blij is dat dit plaatsvindt op hun terrein. Zorg dat je erbij bent, want The Flower Bazar is dé plek om de beste orders te plaatsen, nieuwe contacten te leggen en bestaande relaties te ontmoeten. En natuurlijk is er voor iedereen een kop heerlijke koffie met wat lekkers.

Rudi & Pascal
2Dezign


Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden