Logo bloemenkrant.nl
Foto: Fransje van Luin

Royal Lemkes jaarverslag 2020: next generation

Door een goede verkoop na de eerste lockdown in Europa in combinatie met sterk kostenmanagement en nieuwe klanten heeft Royal Lemkes dezelfde omzet behaald als in 2019, waarbij de ambitie aanzienlijk hoger lag.

De belangrijkste toetssteen voor de evaluatie van 2020 voor Royal Lemkes is haar missie: duurzame groei. Van hun mensen, van hun relaties, van hun business en van de wereld waarin zij actief zijn. Op deze punten heeft Royal Lemkes zich het afgelopen jaar weten te versterken, zoals met prachtige nieuwe klanten als Jumbo Supermarkten en PraxisTuin, gekozen tot Beste Werkgever in de categorie retail/handel, de vele cursussen en de oprichting van Plantify Partners Europe.

Nexy Generation
Michiel de Haan, Managing Director Royal Lemkes: “Ook in 2021 speelt het coronavirus een grote rol. Toch kijken we vol vertrouwen naar het komende jaar en de jaren erna, want bij Royal Lemkes richten we ons op de lange termijn. Daarom is het thema van dit jaarverslag ‘Next Generation’ en staan onze eigen (klein)kinderen in de schijnwerpers: onze grootste bron van liefde en inspiratie. Voor hen proberen we ons bedrijf en de keten van kweker tot consument steeds verder te verduurzamen. En op een eerlijke en transparante manier zaken te doen.”

Plantify Partners Europe
In 2020 is de moederorganisatie van Royal Lemkes, Plantify Partners Europe (PPE), opgericht. PPE is een Europees netwerk van familiebedrijven die handelen in planten. Plantify Partners werken samen om hun bedrijf, hun medewerkers, hun klanten en hun businesspartners duurzaam te laten groeien. Royal Lemkes en het Belgische Floréac zijn de eerste Plantify Partners.

Royal Lemkes spreekt haar dankbaarheid uit voor de grote steun van collega’s en partners die zo sterk, wendbaar en flexibel zijn geweest in 2020.

Zie hier jaarverslag
Zie hier Plantify

Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden