Afbeelding
Foto: floricultura

Floricultura lanceert nieuwe uitstraling op trucks

Algemeen

Floricultura heeft haar nieuwe logo en uitstraling voor het eerst gepresenteerd op een nagelnieuwe truck. Bij vaste vervoerder Van Straalen De Vries Transport in Heerhugowaard is zaterdag 13 februari onder een strak blauwe lucht de nieuwe Scania afgeleverd, uitgevoerd in nieuw logo en dito huisstijl. De combinatie is vanaf deze week te zien op de Nederlandse wegen.

“Het is een nieuw logo dat een betere weergave is van hoe wij zijn”, stelt Ronald van Geest, algemeen directeur. “De kleur is warmer geworden en de oorspronkelijke orchidee is meer gestileerd. Tegelijkertijd is de vijfhoekvorm gebleven en fungeert als link naar ons rijke verleden”. Over de komende maanden zal de nieuwe huisstijl geleidelijk worden ingevoerd op alle locaties in binnen- en buitenland.
Onderdeel van de vernieuwde huisstijl is dat de mensen van Floricultura altijd zichtbaar zijn op foto’s. “Wij geloven sterk dat onze medewerkers het verschil maken, zowel in de productie achter de schermen als bij direct contact met onze klanten”, aldus marketing manager Marc Eijsackers. “De trucks worden voorzien met beelden van telkens verschillende Floricultura medewerkers uit verschillende locaties”.


Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant