Afbeelding
Foto: 2dezing

It’s Christmas Time met Lisianthus

Algemeen

Geïnspireerd op Last Christmas van Wham staat het te gebeuren: It’s Christmas time met Lisianthus. Het familiegevoel en de kerstbeleving van deze onvergetelijke videoclip vormen de basis van de making off van de allereerste virtuele Lisianthus Christmas Show.

Een primeur die niet gemist mag worden en die zorgt voor extra kleur in huis tijdens de donkere dagen van december. Vier toonaangevende floral designers gingen met de sprookjesachtig mooie Lisianthus aan de slag. Vervolgens werden niet alleen de adembenemende eindresultaten in beeld gebracht, maar ook de complete making off van de Lisianthus Christmas Show. Dit is uitgemond in een groot Lisianthus spektakel.

Floral designers

De vier toonaangevende floral designers die zich op de making off hebben toegelegd zijn Hanneke Frankema, Geertje Stienstra, Tiffany van Lenten en Tineke Geerlings. Het in kerstsfeer hullen van de Lisianthus deden ze binnen een vijftal kleurenpaletten van tinten die varieerden van traditioneel kerstrood en wit tot gedurfde trendy tinten zoals donkerblauw en de nieuwe nude tones. Tevoorschijn kwamen de meest schitterende creaties. Mega grote arrangementen maar ook klein en fijn, hangend en voor op tafel. Decoratieve stillevens, complete kandelaars, schalen, een bloemenster voor aan de wand en zelfs een elegant bruidsboeket voor de winterbruid. In de uitvoering zijn meerdere stijlen vertegenwoordigd, van romantisch tot klassiek, maar ook eigentijds. hip en trendy. Kortom, volop inspiratie voor alle doelgroepen en leeftijdsgroepen.

Jaarrond

Lisianthus is van oorsprong een zomerbloem. Echter, de ontwikkelingen staan niet stil en in de veredeling zijn de afgelopen jaren enorme sprongen gemaakt. Zo wordt Lisianthus vandaag de dag in een excellente kwaliteit jaarrond geproduceerd. In de bloemvormen kwam meer variatie en dit gaat van enkel naar dubbel en gefranjerd. Het kleurenpalet is breed en vrijwel alle kleuren zijn vertegenwoordigd. Maar ook de houdbaarheid is top. Allemaal ingrediënten die uitnodigden om eens flink uit te pakken en te laten zien dat de decoratieve waarde van Lisianthus ook heel goed samengaat met kerst. En zeker nu consumenten vanwege de Covid-19 problematiek nog lang honkvast zullen zijn is dit een uitgelezen kans voor Lisianthus om zich te profileren bij iedereen die voor de kerstperiode op zoek is naar een beetje kleur en sfeer.

Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant