Logo bloemenkrant.nl
Foto: coloured by gerbea

Trotse gerbera telers in collectieve promotie

Nederlandse gerbera-telers laten van zich horen middels een internationale campagne gericht op bloemist en consument. De telers gaan dit jaar letterlijk achter hun nieuwe soorten staan. Zij zijn namelijk het gezicht van de noviteiten campagne en tonen hun trots.

Ieder jaar in september introduceert Coloured by Gerbera alle nieuwe soorten te vinden bij Nederlandse telers. Dit jaar wordt het assortiment met maar liefst 90 gerbera’s uitgebreid.

De gerbera verrast altijd

Ook dit jaar weten de veredelaars weer te verrassen met unieke vormen en kleuren. De veredeling van een nieuwe gerbera soort kost gemiddeld drie jaar ontwikkeling. Een proces van trial and error om zo tot de best mogelijke gerbera te komen. Nu is het aan de telers om deze nieuwe soorten in de markt te brengen. Samen dragen zij de gerbera campagne en introduceren zij trots het nieuwe assortiment.


Stralend langs de A4

Vanaf maandag 14 september tot en met 20 september zie je de telers van Coloured by Gerbera stralen langs de A4 bij Leiden, richting Den Haag. De gerbera verrast altijd, dat is dan ook wat zij met deze campagne uitstralen richting bloemist en consument.

Coloured by Gerbera is het collectief van alle 40 Nederlandse gerbera telers en veredelaars. Zij verschaffen bloemist, groothandel en exporteur met assortimentsinformatie en inspiratie. Middels diverse campagnes en promotie zetten zij de gerbera internationaal op de kaart.

Lees meer over de Novelty campagne: www.colouredbygerbera.com/nl/novelty-get-the-feeling

Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden