Afbeelding
Foto: 365 dagen bloemen

Eerste online herfstmagazine vol met verkoopkansen voor bloemisten

Algemeen

Deze herfst publiceert 365 dagen bloemen voor het eerst het digitale magazine; www.365dagenbloemen.nl.

De speciale website is geheel in herfstsferen en geeft bloemisten op een toegankelijke en deelbare manier seizoensinspiratie. Het digitale magazine verschijnt vier keer per jaar; elk seizoen in vier talen (NL, DU, EN, FR).
In de zomer van 2020 is de laatste print editie verschenen van het ‘magazine 365 dagen bloemen’. Deze wordt graag gelezen door bloemisten in de kernlanden. Om het bereik te vergroten wordt het magazine vanaf deze herfst digitaal uitgegeven. Hierdoor kunnen bloemisten op één plek geïnspireerd worden én alle content eenvoudig delen via eigen communicatiemiddelen.

Verkoopstimulans

De campagne 365 dagen bloemen stelt zich ten doel om bloemisten in Europa (focuslanden: Duitsland, Engeland, Nederland) verkooptips te geven voor extra verkopen van bloemen in het seizoen. De campagne wordt al meer dan 12 jaar gesteund door alle aanvoerders van zomerbloemen, bolbloemen, snij-, bes-, en trekheesters bij Royal FloraHolland. Sinds 2019 zijn ook de aanvoerders van exoten en Calla aangesloten. De campagne is elk seizoen een belangrijke informatiebron voor handelaren, exporteurs, sectororganisaties en toeleveranciers. Zij delen de foto’s en verhalen met hun klanten en creëren verkoopkansen.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant