Afbeelding
Foto: 365 dagen bloemen

Zomerse editie magazine 365 dagen bloemen verschenen

Algemeen

Met als thema: ‘een zomer vol vrijheid’ presenteert de promotiecommissie 365 dagen bloemen een magazine vol kansen en mogelijkheden voor het zomerseizoen.

In een tijd waarin online communicatie nog belangrijker is voor de bloemist biedt de campagne naast het magazine ook online tips én kosteloos digitaal promotiemateriaal; posters en fotografie.

“Toen we deze editie maakten, kon niemand bevroeden hoe anders de wereld er nu zou uitzien”, vertelt Marion Klaver, projectmanager. “Een jaar geleden is het thema bepaald. Vanuit het assortiment is de zomer een feest voor de bloemist; zoveel keuze en variatie. Maar vandaag de dag krijgt ‘zomerse vrijheid’ een nieuwe wending; bloemisten worden uitgedaagd om via social media te communiceren met hun klanten én hen zo te bereiken. De ondernemersgeest wordt geprikkeld en biedt nieuwe kansen.”
Bloemisten kunnen het magazine digitaal doorbladeren via de website www.365dagenbloemen.nl. Men kan ook een taalswitch maken voor het lezen van Duitse, Franse en Engelse versie.

Aangepast promotieplan
Ondanks de behaalde successen met de promotiecampagne is de commissie genoodzaakt om de plannen voor dit jaar bij te stellen. Dit betekent dat het zomermagazine voorlopig de laatste editie is van dit jaar. De promotiecommissie concentreert zich op activatiekansen in het najaar en vergroot het bereik van alle online communicatiemiddelen.

Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant