Afbeelding
Foto: flower factor

Drie nieuwe gezichten bij Flower Factor

Algemeen

Het internationale online bloemistenplatform Flower Factor gaat een volgende fase in.

Met nieuwe strategische keuzes en diensten en met drie nieuwe personen: Paul Ras, Monique Chaudron en Peter Chaudron. Met deze versterking krijgt de toekomststrategie steeds meer vorm. De strategie bestaat uit uitbreiding van het aanbod van diensten en koppeling met andere sectoren, zoals mode en interieur.

Paul Ras is in de sierteelt bekend van marketingbureau Sense marketing & more. Dat blijft zo, maar hij gaat zich daarnaast bij Flower Factor actief bezighouden met de sierteeltpartners en de ontwikkeling en uitwerking van de nieuwe strategie.

Monique Chaudron is een succesvolle ondernemer uit de modeindustrie en zal onder andere daarmee de verbindingen gaan leggen en voert het algemene management. Peter Chaudron is de nieuwe financiële man achter Flower Factor.

Pim van den Akker is en blijft de eigenaar en is het creatieve 'brein' van Flower Factor. Mirjam Hendriks stond met Pim aan de wieg van Flower Factor, maar verlaat na 5 jaar het team voor een nieuwe uitdaging.
 

Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant