Grootse belangstelling voor Decorum bij bloemistenshows | De Bloemenkrant
Logo bloemenkrant.nl
Foto: decorum

Grootse belangstelling voor Decorum bij bloemistenshows

Decorum heeft al enkele jaren Rusland als focusland aangemerkt om het gelijknamige bloemen- en plantenmerk te promoten.

Door deelname op beurzen, regelmatige bezoeken aan klanten en een jaarlijks terugkerend marktbezoek tijdens Internationale Vrouwendag begint het vakpubliek Decorum te herkennen en te omarmen. Exporteurs en veredelaars die shows organiseren voor Russische bloemisten zoeken steeds vaker de samenwerking met Decorum op. In 2019 vonden tot dusverre 11 shows plaats in samenwerking met Decorum. 
 
Henk de Jong, commercieel manager van Orchios is al jarenlang in Rusland actief voor Decorum. Met meer dan 30 bezoeken aan Rusland, mag De Jong met recht Ruslandspecialist genoemd worden. Henk de Jong: "Bij aanvang van één van de shows vroeg Floral Designer Stefan van Berlo aan de zaal wie Decorum kent. Vrijwel elke hand ging omhoog. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het is een beloning van het jarenlang bewerken van de markt in Rusland. Decorum is daar een begrip. Hier hebben we het al die jaren voor gedaan."
 
Raymond Hedges, directeur Decorum. "De aanpak in Rusland werkt, dat zien we aan de resultaten. De naamsbekendheid van Decorum is enorm, net als ons bereik op social media. En dat lijdt vervolgens tot een jaarlijkse stijging van afzet van vele tientallen procenten. Deze eindklantstrategie past goed bij ons. Ook in Duitsland en Italië benaderen we actief eindklanten en zien we positieve resultaten" 
 


 

Meer berichten
 
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13225608&size=160x600&promo_sizes=120x600&cb=[CACHEBUSTER]&promo_alignment=center&referrer=bloemenkrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13225606&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=bloemenkrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>