Afbeelding
Foto: amaryllis

Feestelijke kick-off Amaryllisseizoen

Algemeen

Op zondag 3 november en woensdag 6 november vindt de officiële kick-off van het Amaryllisseizoen plaats in het Green Trade Center in Aalsmeer.

Tijdens het evenement worden bezoekers van de GTC dagen verrast door de Hello, it's me-Amaryllisshow. De show is onderdeel van de nieuwe promotiecampagne waarin de verscheidenheid van het assortiment wordt benadrukt door de seizoenen heen. 
De promotiecampagne is een initiatief vanuit de snij-amarylliskwekers, die samenwerken aan promotie. De campagne draait om het omarmen van Amaryllis binnen de seizoensbeleving van de herfst, winter en het vroege voorjaar; Amaryllis is ruim verkrijgbaar van oktober t/m maart. Deze strategie geeft bloemisten handvatten om de 'rauwe' bloem op slimme wijze binnen de seizoenen te presenteren als showstopper in de winkel.

Hello it's me-Amaryllisshow on tour 
De officiële kick-off van het Amaryllisseizoen vindt plaats tijdens de GTC dagen, voorafgaand en tijdens de Royal FloraHolland Trade Fair in Aalsmeer. Op 3 november van 9.00-12.00 uur en 6 november van 9.00 – 13.00 uur worden bezoekers ondergedompeld onder de veelzijdigheid van Amaryllis met de creaties van The Wunderkammer. Met meer dan 80 verschillende variëteiten, elk anders van vorm en kleur, worden nieuwe richtingen binnen en buiten het piekseizoen voor op de winkelvloer gepresenteerd. Letterlijk en figuurlijk kun je niet meer om de imposante bloem heen, wat extra geaccentueerd wordt door creatieve POS-materialen, zoals eigentijdse raamsjablonen. 

Promotiecampagne Amaryllis 
De promotiecampagne Amaryllis is een initiatief van alle snij-amarylliskwekers, in samenwerking met Royal FloraHolland. Het doel van promotie is het verstevigen van de schappositie van Amaryllis – gedurende de gehele aanvoerperiode -  bij de bloemist.
 

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant