Oktober woon- & sierteeltmaand in Woonmall Alexandrium | De Bloemenkrant
Logo bloemenkrant.nl
Foto: Jan de Koning

Oktober woon- & sierteeltmaand in Woonmall Alexandrium

12 en 13 oktober vond met succes het eerste Groen & Wonen Event plaats in Woonmall Alexandrium in Rotterdam.

De gehele maand oktober is het naast Woonmaand nu ook Groenmaand in de Woonmall. In een decor van groen in het interieur, want bloemen en planten zijn niet meer weg te denken uit het interieur. 
Woonstijlen
11.000 bezoekers trok het event in de Woonmall. Zij bezochten de 4 stijlkamers, de doorlopende demonstraties en presentaties. Flink wat bezoekers hebben zich gericht geïnformeerd en groenadvies gekregen. Alle gemaakte arrangementen zijn gefotografeerd en tientallen consumenten hebben, voor de camera in de GreenBox, hun mening gegeven over groen in hun interieur. 
De gemaakte fotografie in de drie woonstijlen 'Sfeervol', 'Stoer' en 'Modern' en de gemaakte how-to-make en sfeervideo's worden de komende periode uitgebreid gepost op de online bloemistenplatfora Bloomtube & Flower Factor met als doel 10-duizenden bloemisten wereldwijd te inspireren en activeren. 

Groeiplatforms & consumententypes 
Het bijzondere en unieke Groen & Wonen event sluit aan op de Groeiplatforms 'Interior', 'Health & Well Being' en 'Connecting Friends' van Royal FloraHolland en past bij de consumententypes 'Aesthetic Explorer' & 'Status Seeker' van Bloemenbureau Holland. 

Krachtige samenwerking
De sterke internationale online bloemistenplatforms Bloomtube en Flower Factor en marketingbureau Sense marketing & more hebben de handen ineengeslagen voor dit Groen & Wonen event in de Woonmall. De keuze is gevallen op Woonmall Alexandrium, omdat het één van de best lopende woonboulevards van Nederland is met zeer geïnteresseerd publiek in het midden en hoge segment.
Flower Factor en Bloomtube zijn beide internationale online bloemisten plantfora, die bloemisten inspireren en activeren steeds te innoveren in het bloemwerk dat zij hun klanten aanbieden. Beide plantfora leveren belangrijke en gedegen content voor bloemisten, die daarmee de connectie met de consument maken. Initiatiefnemer Sense marketing & more is het bureau voor strategisch marketing-, communicatieadvies en projectmanagement, gericht op de sierteelt.

Aan dit eerste Groen & Wonen Event deden de product(groepen) Air So Pure, Always Kalanchoe, Trendy Dianthus, Anthurium info (snij & pot), Bromelia en Simply Calla mee. Het Groen & Wonen event wordt zo mogelijk komend jaar herhaald.

Meer berichten
 
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13225608&size=160x600&promo_sizes=120x600&cb=[CACHEBUSTER]&promo_alignment=center&referrer=bloemenkrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13225606&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=bloemenkrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>