Afbeelding
Foto: PR

Inspirerende Orchidee Special als insert in de Allerhande

Algemeen

'Koop nu een orchidee en krijg er een mooie plantenpot bij cadeau'. Dat is strekking van de shopper-activatie die van 7 tot met 13 oktober 2019 plaatsvindt bij Albert Heijn.

De activatie in vogelvlucht

De consument verleiden tot de aankoop van een orchidee, dat is de gedachte achter deze activatie. En in plaats van een korting, krijgen shoppers een bonus bij hun aankoop: een bloempot in trendy kleuren die de orchidee helemaal compleet maakt.

Samenwerkende partijen

De shopper-activatie is opgezet door Bloemenbureau Holland en wordt uitgerold in samenwerking met handelspartij Waterdrinker, eindklant Albert Heijn en kwekersvereniging Orchidee Nederland.

Luxe-assortiment

Het gaat bij de activatie om het standaard assortiment orchideeën én om het luxe-assortiment. Deze kenmerkt zich door bijzondere vormen en meerdere takken. Of de consument nou een Phalaenopsis, Miltonia, Brassia of Cambia afrekent: de pot krijgen ze bij iedere orchidee.

Bij deelnemende Albert Heijn-winkels

De actie vindt plaats bij 720 Albert Heijn-vestigingen, waarvan er ongeveer 200 winkels het luxe-assortiment voeren. Op www.mooiwatplantendoen.nl/AHorchidee kunnen consumenten checken welke vestigingen meedoen aan de activatie.

Naar en in de winkel

Met de inspirerende Orchidee Special, die als insert meegaat in de Allerhande, wordt de consument gemotiveerd om orchideeën bij Albert Heijn aan te schaffen. Ook via social media krijgen consumenten dit orchideeën-aanbod te zien. Met het POS-materiaal, onder andere een plantenhoes en AH-kar, krijgt deze actie in de winkel opvallende aandacht.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant