Afbeelding
Foto: PR

Winnares Magical® 150 dagen challenge bekend gemaakt

Algemeen

Afgelopen zaterdag is de winnares van de Magical 150 dagen challenge bekend gemaakt in de uitzending van De Grote Tuinverbouwing op SBS6. Regina Kenter is de gelukkige! Zij heeft haar kamerhortensia vanaf begin mei tot eind september met veel liefde verzorgd, met een prachtig resultaat. Net als haar 99 mede challengers heeft zij vanaf het moment van ontvangst regelmatig via Facebook foto's gedeeld om het kleurverloop van haar Magical hortensia te tonen aan Magical fans.

Van blauw naar intens rood

Regina is uit een kleine 500 voorinschrijvingen geselecteerd en kreeg begin mei een blauwe Magical Revolution thuisbezorgd. Vanaf dat moment is haar Magical 150 dagen challenge van start gegaan. Gedurende de campagneperiode van 150 dagen kon iedereen haar hortensia zien veranderen van blauw naar groen naar intens rood! Een knappe prestatie die wordt beloond met een mooie Magical prijs.

Campagne informatie

In maart is Magical gestart met de werving van deelnemers aan de challenge. Half april sloot de inschrijving en zijn via loting de winnaars getrokken. Vanaf 1 mei hebben 100 Nederlandse en 100 Duitse winnaars een gratis Magical kamerhortensia ontvangen twv €16,95. Zo konden zij zelf de Magical kleurverandering ervaren, net als het gemak van de verzorging van de ijzersterke hortensia. Dankzij het gebruik van #magical150dagenchallenge werden inzendingen zichtbaar voor alle Magical fans.

Deze social PR campagne heeft dit jaar voor de derde keer plaatsgevonden in Nederland en Duitsland en liep via Facebook en Instagram. Naast user-generated content voor het hortensiamerk, bood de campagne een interessant haakje voor het uitlichten van de Magical USP's voor verkooppunten van de Magical hortensia. Tuincentra konden via info@magicalhydrangea.com gratis promotiemateriaal aanvragen.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant