Afbeelding
Foto: pc cymbidium

Cymbidiumactie verkoopstimulans voor groothandelcentra

Algemeen

In oktober start de promotiecampagne Cymbidium. In de woonmaand wordt de bloem als interieuricoon gepositioneerd.

De bloemist wordt geactiveerd met verschillende activiteiten; waaronder een unieke spaaractie bij zes Nederlandse bloemengroothandelaren en Alflora. De kick-off van de campagne vindt plaats tijdens de najaarsshow van FloraZON in Venlo. 

Op zondag 29 en maandag 30 september gaat de promotiecampagne Cymbidium van start tijdens de najaarsshow van FloraZON in Venlo. De bloem wordt op drie manieren verwerkt, waardoor de beeldbepalende toepassing van Cymbidium direct zichtbaar wordt. De vazen komen uit de collectie van Alflora. Bezoekers worden geïnformeerd over de Cymbidiumspaaractie en echte fans kunnen op modieuze wijze de liefde voor de bloem laten zien. 

Cymbidiumspaaractie 
Samen met Alflora en zes bloemengroothandelaren is een unieke spaaractie opgezet. De bloemist kan sparen voor een eigentijds mode-item. De actie loopt van zondag 29 september t/m donderdag 31 oktober 2019. Bloemisten ontvangen bij aankoop van Cymbidiums en vazen uit de geselecteerde collectie van Alflora een sticker. Een volle spaarkaart (vier stickers) geeft recht op het eigentijdse mode-item. De deelnemende groothandelaren zijn Aalsmeer: Dobbe Flowers, Ede: Goedegebuure en de Mooij, Zalam, Venlo: FleuraMetz, Gebr. Dings, Tilburg: Goedegebuure en de Mooij. Dit in samenwerking met de filialen van Alflora in Aalsmeer, Ede, Tilburg en Venlo. 

Social media #cymbidiumlover 
Om de zichtbaarheid van Cymbidium te vergroten, wordt de bloemist via social media opgeroepen Cymbidiumcreaties te delen met de speciale (hashtag) #cymbidiumlover. Hiermee onderscheidt de vakman zich in huidige speelveld. 


 

Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant