Afbeelding
Foto: plantion

Plantion-bloemisten geven 30 duizend kortingsbonnen weg

Algemeen

Tijdens de Kleurrijke Verhalen Dagen (18 tot en met 28 september 2019), geven Plantion-bloemisten in totaal 30 duizend kortingsbonnen weg aan klanten, die minstens € 15 aan bloemen en/of planten besteden in hun winkel.

De kortingsbonnen kunnen vervolgens tot 1 december dit jaar worden benut bij een volgende aankoop. Hiermee geeft Plantion haar bloemisten een verkoopimpuls in het najaar. Via een winactie op Facebook maken consumenten ook kans op een jaar lang gratis bloemen. 

Aan de Kleurrijke Verhalen Dagen nemen bloemisten deel die bij Plantion inkopen op de klok. Afhankelijk van hun inkoop ontvangen zij een x-aantal kortingsbonnen om weg te geven.

Promotiecampagne
Ter promotie van de Kleurrijke Verhalen Dagen worden in de directe omgeving van de bloemisten 1 miljoen folders huis en huis verspreid. Daarnaast is een uitgebreide online campagne opgezet, gericht op de doelgroep vrouwen van 25-65 jaar. Via de storelocator op www.kleurrijkeverhalen.nl kunnen geïnteresseerde consumenten gemakkelijk een deelnemende bloemist in de buurt vinden. 

Winactie op Facebook
Naast € 7,50 korting op een volgende aankoop zit er voor consumenten mogelijk nog iets extra's in het vat. Want wie op Facebook een foto deelt van de aangekochte bloemen of planten, met #kleurrijkeverhalen en vermelding van de betreffende bloemist, maakt kans op een jaar lang elke twee weken gratis bloemen.

Bloemist in het spotlicht
De langlopende (sinds 2014) consumentencampagne Kleurrijke Verhalen zet de bloemist in het spotlicht. Met ludieke filmpjes wordt verteld dat je bij de bloemist moet zijn voor een mooi en duurzaam product. De bloemist kent zijn klanten en verrast hen regelmatig met iets nieuws. Plantion ondersteunt haar bloemisten hierin door naast een breed assortiment wekelijks nieuwe soorten (noviteiten) voor de klok te brengen. Ook organiseert Plantion inspirerende workshops, productpresentaties en verkoopgerichte trainingen.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant