Afbeelding

Nieuw digitaal visitekaartje voor 2dezign uit Rijnsburg

Algemeen

Met het nieuwe seizoen voor de boeg lanceert 2dezign haar nieuwe website.

De vernieuwde website geeft de bezoekers een helder en duidelijk overzicht van het brede pakket aan diensten die 2dezign met hun team aanbiedt. Naast de vele mooie producten die 2dezign voor haar klanten in de sierteeltsector en home & deco industrie heeft gemaakt, staat de website ook vol met tot de verbeelding sprekende inspiratie.
Steeds meer bedrijven die op zoek zijn naar marktkennis, informatie, beleving en inspiratie en de bijbehorende diensten weten 2dezign via de social media te vinden en nu spelen Rudi en Pascal dus ook in op deze behoefte met de look & feel van de compleet vernieuwde website. Het perfecte wereldwijde digitale visitekaartje van het creatieve duo. 

Lifestyle
Rudi Tuinman en Pascal Koeleman zijn in 2000 met 2dezign, Born in Holland gestart in Katwijk en zijn nu gevestigd in Rijnsburg. Inmiddels opereren zij wereldwijd, al is Europa nog altijd de thuisbasis met 75% van het opdrachten portfolio.
De branding van merken en veel producten voor de klanten worden nog steeds in Rijnsburg ontwikkeld en bedacht en vinden van daar hun weg naar de rest van de wereld. Lifestyle is het uitgangspunt als leidraad bij het bouwen van merken. Vele succesformules voor internationale beurzen en showrooms worden bedacht vanuit de gebruiker van bloemen en planten, als een pure beleving in het lifestyle segment van bloemen, planten en home decor. Niet alleen nieuwe merken of grote bedrijven zijn klant bij 2dezign, maar ook individuele kwekers of kwekersgroepen die hun product onder de aandacht willen brengen en zich nadrukkelijk willen positioneren in het lifestylesegment.

Succesfactoren
Bij opfrisbeurten van bestaande merken wordt gekeken naar de succesfactoren. Een voorbeeld is Frankfurt waar Rudi en Pascal al 10 jaar werken met merken en producten die in de basis goed zijn, want wat is er nieuw aan rode kerstbal? Juist daar zit de kracht van 2dezign, om van een simpele bloem en of plant weer een wauw product te maken. Zo komt de nieuwe stijl die 2dezign voor haar website koos heel dicht bij lifestyle. Maar, verzekeren Rudi en Pascal, niet alle klanten van 2dezign willen lifestyle, soms willen ze gewoon een hele te gekke vrachtwagen. De definitie van lifestyle volgens 2dezign? "Dat is meer dan een hip design. Het moet aanzetten tot meer verkoop en het moet klanten verrassen. Er zal altijd vraag blijven naar promotie door een kweker, handelaar of veredelaar en je ziet hierin ook de trend dat iedereen dat meer en meer individueel wil doen. Juist daarom zetten we met deze nieuwe website ook onze klanten in het zonnetje, want zij hebben vertrouwen in 2dezign. Dit vertrouwen is wederzijds want de klanten zijn de motor achter de groei van het bedrijf. Team 2dezign doet dit allemaal samen met hun klanten en met een duidelijke hands-on mentaliteit."

www.2dezign.nl
 

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant