Afbeelding
Foto: celosia deep purple

Retail Solutions BV wint 'Kraak de Code'

Algemeen

Op een verassende wijze wordt Celosia Deep Purple weer onder de aandacht gebracht.

De laatste weken is het 'Deep Purple® team' bij verschillende exporteurs langs geweest met een speciale opdracht. Kraak de Code. Door het kraken van de code opent de paarse Deep Purple® koffer en maakt de exporteur kans op leuke prijzen. Retail Solutions BV is tijdens de FlowerTrials® uitgeroepen tot winnaar.
 
De vragen om de code te kraken waren niet eenvoudig, zo bleek ook uit de verschillende reacties van de meer dan 30 deelnemers. Maar met een tijd van 5 minuten is Retail Solutions BV de winnaar  van de 'Kraak de Code' actie. Erg snel en knap natuurlijk. Hiervoor krijgen zij als cadeau een geheel verzorgd Escaperoom-uitje met het gehele team. 

Waarom 'Kraak de Code'?
De gedachte achter het idee 'Kraak de Code actie is simpel. Enerzijds natuurlijk om op een ludieke wijze aandacht te krijgen en te vragen voor Deep Purple®. Anderzijds in zoektocht. De zoektocht die in deze puzzel tot uiting komt én de zoektocht voor ons als: veredelaar en kweker. Zo zijn wij altijd opzoek naar nieuwe toepassingen en soorten, waarbij 'LEF' het sleutelwoord is. 

Deep Purple®
De kleur paars heeft al jaren een sterke positie in de trendkleuren. Paars heeft als betekenis: inventief, fantasierijk en een beetje rebels. Deep Purple® voelt zich al jaren thuis binnen vele tuin- en interieurtrends. 

Start van het seizoen
Om de start van het - Celosia potplanten - seizoen onder de aandacht te brengen wordt er ieder jaar een bijzondere, eigenwijze en creatieve actie bedacht. Deze actie is een samenwerking tussen Ammerlaan-Sosef, House&Garden en Royal Van Zanten. Tot november (week 44) is 'Deep Purple® dan ook weer prima verkrijgbaar. 

         


 

Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant