Dijk van Dijk inspireert tuincentra met magazine | De Bloemenkrant
Logo bloemenkrant.nl
Foto: ithos from I.A.P

Dijk van Dijk inspireert tuincentra met magazine

Dijk van Dijk verstuurt het Masterpiece Magazine naar een van de belangrijkste schakels binnen de sierteeltketen: de tuincentra.

Alle Nederlandse en Duitse tuincentra ontvangen het magazine die de lezer meeneemt in de verwondering van Dijk van Dijk op de kracht van de natuur. En bovendien de tuincentra prikkelt om meer rendement op het hortensiaschap te creëren. 

De verwondering door de kracht van de natuur maakt het kweken van hortensia de passie van Dijk van Dijk. Wat ervoor zorgt dat het bedrijf echt bijzondere hortensia's kan kweken. De aandacht voor elk detail binnen het teeltproces wordt in zowel de verpakking, de communicatie als naar de winkelvloer, zorgvuldig doorvertaald. 

Meer rendement in het hortensiaschap
Met het magazine wil Dijk van Dijk de tuincentra inspireren om even stil te staan bij het hortensiaschap. Hortensia is een top 7 product in het tuincentrum waar consumenten gemiddeld twee euro meer voor willen betalen dan dat nu gevraagd wordt (bron: Royal FloraHolland). Dijk van Dijk deelt in het magazine haar visie en de kansen die er liggen wanneer een breder assortiment aan bijzondere soorten wordt aangeboden. 

Bekijk hier het magazine online.
 
Het Magazine is ook in Duits en Engels ontwikkeld en via links te downloaden en online te bekijken. 
 

Meer berichten
 
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13225608&size=160x600&promo_sizes=120x600&cb=[CACHEBUSTER]&promo_alignment=center&referrer=bloemenkrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13225606&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=bloemenkrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>